اینترنت در سفر از بنزین مهم‌تر است

اینترنت در سفر از بنزین مهم‌تر است

یعنی قبلنا اینطوری که بود که پدرا اول باک بنزین رو چک می کردن که تو راه نمونن  ولی الان باید اول حجم اینترنت و چک کرد که از ۵۰ مگابایت کمتر نباشه.

پایگاه خبری گلونی، بیتا اسماعیلییکی از چیزایی که در سفر از اوجب واجباته اینترنته. یعنی قبلنا اینطوری که بود که پدرا اول باک بنزین رو چک می کردن که تو راه نمونن  ولی الان باید اول حجم اینترنت و چک کرد که از ۵۰ مگابایت کمتر نباشه یعنی بعضی از ماها قصدمون از سفر فقط نشون دادن زندگی لاکژری مون به بقیه است.

بعضا دیده شده طرف رفته وسط جنگل چادر زده از یه طرف صدای گراز میاد از یه طرف هم بارون بعد زاویه دوربین رو یه طوری تنظیم می‌کنه که نشون بده الان داره از پنجره ویلاشون که توی دل جنگله به بیرون نگاه می‌کنه.

همه از هم باخبرن

خوبی این شبکه‌های اجتماعی هم اینه که همه از سفرای همدیگه با خبرن قدیما اگه از کسی می‌پرسیدی کجا میری ممکن بود یه جوری بپیچونت و آدرس و بهت نده که سرش خراب نشی ولی الان به لطف شبکه‌های اجتماعی همه از لوکیشن همدیگه باخبرن.

یه موقع بود یکی از سوالات کلیدی عید دیدنی‌های فامیلی این بود که مسافرت چطور بود؟ خوش گذشت؟ ناهار چی خوردی؟ الان هنوز پاشون به مقصد مورد نظر نرسیده به صورت مبسوط همه چیزو آنلاین میزارن. البته از نقش زاویه دوربین هم نباید گذشت که در نشون دادن میزان خوش گذشتن بی‌تاثیر نیست.

اینترنت در سفر از بنزین مهم‌تر است

مثلا ممکنه طرف بره دم یه رستوران گرون قیمت بایسته تا منو غذاها رو ببینه ولی همون موقع یه عکس میزاره واسه در وهمسایه که بدونن اینجا ناهار خوردن ولی در واقع از مغازه کناری نون سنگک خریده با گوجه و تخم مرغ تا یه املت دور هم بخورن.

حتی بعضا دیده شده طرف روی مبل لم داده و از یه باغچه خونه شون یه عکس هنری گرفته بعد هشتگ زده ایران را باید دید. اینطوریه که در شبکه های اجتماعی رقابت برای نشون دادن کی از همه خوشبخت تره به شدت درحال جریانه و لذت مسافرت و سفرکردن رو از خیلی ها گرفته .

پایان پیام

کد خبر : 87503 ساعت خبر : 0:36 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=87503
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

واقعا اینترنت جر اصلی از زندگیمون شده