برخی مسئولان هنگ می‌کنند

البته می‌دانم سوئیس‌محوری و ژاپنی‌مآبی را نمی‌شود یک‌شبه انجام داد چون ممکن است مسئولان هنگ کنند.

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: اصولا تاسف‌ خوردن و متاسف بودن یکی از روش‌های مدیریتی است. یعنی برخی مدیران از صبح تا شب برای خبرنگاران و منتقدان اظهار تاسف می‌کنند.

این مسئولان اغلب سعی می‌کنند خبرنگاران را متهم کنند به دنبال چی بودن. یعنی شما لابد یک چیزی هستی که به من گیر داده‌ای که چرا فلان کار را نکرده‌ام یا چرا فلان ماشین را سوار شده‌ام!

البته فلاسفه درباره این چی اختلاف نظر دارند و نمی‌دانند که خبرنگار دقیقا دنبال چی می‌گردند. برخی مسئولان اما کلمات زیادی جای این چی می‌گذارند. کلماتی که آنها جایی چی می‌گذارند را برچسب هم می‌گویند.

یعنی خبرنگار فقط دنبال این است که بگوید فلان کار درست نبود اما مسئول می‌گوید نخیر تو نمی‌خواهی بگویی این کار دست نبود تو دنبال چی هستی و می‌خواهی من را ضایع کنی.

به جز فلاسفه، همسرو مادرم هم نمی‌دانند من دنبال چی هستم. هر بار که طنزی می‌نویسم می‌گویند دنبال چه هستی؟ چرا شر درست می‌کنی؟ اما من که دنبال شر نیستم، دنبال چی هم نیستم. دنبال این هستم که ببینم یک کاری درست انجام شده است یا نه. دنبال این هستم ببینم بودجه‌ای درست خرج شده است یا نه.

ما دنبال این چیزها هستیم و جز این هیچی نمی‌خواهیم که سوئیس‌محوری در کشورمان مورد توجه قرار بگیرد و مسئولان به جای این که انگ چی به ما بزنند ژاپنی‌وار عذرخواهی کنند.

البته می‌دانم سوئیس‌محوری و ژاپنی‌مآبی را نمی‌شود یک‌شبه انجام داد چون ممکن است مسئولان هنگ کنند.

پایان پیام

کد خبر : 89119 ساعت خبر : 8:25 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=89119
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات