تعبیر خواب آب‌بازی با شنا فرق دارد

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: دیدن آب‌بازی در خواب همیشه معنای خوبی ندارد. پس اگر در خواب خودتان را بسیار ذوق‌زده دیدید، بعد از بیدارشدن، ذوق نکنید و دندان‌‌هایتان را به اطرافیانتان نشان ندهید. مخصوصاً وقتی هنوز با وسایل جدید مخترعان آشنا نشده‌اید و حتی اسم مسواک را نشنیده‌اید. دیگران در آنچه شما خواب می‌بینید بی‌تقصریند و قرار نیست، تاوان رویا یا کابوس شما را بپردازند.

آب‌بازی در خواب حالات بسیار زیادی دارد که چون برخی از آن‌ها به قیافه شما نمی‌خورد، من هم مطرح نمی‌کنم. نکته مهم این است که آب‌بازی با شنا کردن فرق دارد و در این قسمت صرفاً درباره آب‌بازی توضیح می‌دهم.

از تشت تا وان

اگر در خواب دیدید که آب‌بازی را در یک تشت آب انجام می‌دهید، یعنی شما حد و حدود خودتان را می‌دانید و سعی می‌کنید تا پا را از گلیم‌تان فراتر نگذارید. این ویژگی خیلی خوب است. پس تلاش کنید تا حداقل همین یک ویژگی مثبت را در وجود خودتان نگه دارید. اما به خودتان غره نشوید. آدمیزاد موجود ناشناخته‌ای است و معلوم نیست فردا هم حد خودتان را بدانید.

اگر در خواب در یک وان مشغول آب‌بازی بودید، یعنی فیلم زیاد می‌بینید و من هم دلم برایتان می‌سوزد. البته اگر در واقعیت هم در منزل خودتان وان داشته باشید، تعبیر خواب برعکس است و یعنی اصلاً فیلم نمی‌بینید. حتماً از این همه فیلمی که در سال ساخته می‌شود چند تایی پیدا می‌شود که خوشتان بیاید.

استخر برای خودتونه؟

دیدن آب‌بازی در استخر در خواب، معنای خوبی ندارد. چون نشان می‌دهد پرونده شما سیاه است. شما در زیر دوش حمام آواز می‌خوانید، حمام رفتنتان در بهترین حالت سی دقیقه طول می‌کشد، ماشین خودتان را با آب شهری می‌شوئید و در مجموع از فکر خودتان هیچ استفاده‌ای نمی‌کنید.

اگر در خواب، استخر در خانه خودتان قرار دارد، اما در واقعیت استخر ندارید، یعنی بیش از حد انسان خیالبافی هستید و اگر به این خیالبافی‌تان ادامه دهید به هیچ جا نمی‌رسید. البته اگر خیالبافی هم نکنید بعید است به جایی برسید، ولی یک میلیاردم امید داشته باشید.

اما اگر استخری که در خواب می‌بینید در خارج خانه خودتان قرار دارد، یعنی شما همیشه آویزان اطرافیانتان می‌شوید و در بین دوستان خود به کماندوهای چترباز می‌مانید. به خاطر همین هم دوستانتان یادشان می‌رود گردش‌هایشان را با شما هماهنگ کنند.

اگر در خواب در استخر خانه خودتان آب‌بازی می‌کنید و در واقعیت هم در خانه خودتان استخر دارید، دلیلی برای پاسخ دادن مجانی به شما نمی‌بینم. لطفاً حق ویزیت بنده را بپردازید تا ادامه آن را بگویم.

خواب خوش ببینید.

پایان پیام

کد خبر : 88096 ساعت خبر : 7:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88096
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات