خشک‌ترین بیکاری را تجربه می‌کنیم

خشک‌ترین بیکاری را تجربه می‌کنیم

ایران هفدهمین کشور با بیکاری بالا در جهان.

پایگاه خبری گلونی، مهرداد حسین‌زاده:

اختلال تلگرام

امروز صبح تلگرام دچار اختلال شد، ما این حادثه را توسط عمه خانم فهمیدیم که ساعت پنج و سی و دو دقیقه صبح زنگ زد تا در رسالت خبررسانی‌اش که همیشه آن را به‌درستی انجام داده، اختلالی ایجاد نشود.

بین خودمان بماند ته دلم خیلی از فیلترینگ تلگرام خوشحال شده بودم چون دیگر لازم نبود خواص شلغم شیرازی برای شفافیت پوست، راه‌های گشایش بخت توسط سنگ پای دست‌دوم و امثالهم را در گروه «حسین‌زاده‌ای‌‌ها» بخوانم که متأسفانه خبر آمد این اختلال سراسری است و به‌زودی رفع می‌شود؛ و حالا که این خبر را می‌خوانید، بنده قطعاً دارم ترکیب پوست موز با چای سبز، کرفس، اسطوخودوس و خامه را تصور می‌کنم که توی گروه خانوادگی نوشته بنیی انسان را قوی می‌کند و فرزند حتماً پسر می‌شود.

ایران هفدهمین کشور با بیکاری بالا در جهان

واقعاً مسئولین دارند چه‌کار می‌کنند؟ آدم این ننگ را کجا تعریف کند؟ متأسفم که باوجود تمام استعدادها و توانایی‌هایی که در بین عزیزان مسئول وجود دارد در این رتبه‌ فاجعه ایستادیم. فقط کمی اراده و پشتکار و تلاش نیاز هست تا بتوانیم مثل خیلی از آمارهای جهانی یکی از سه کشور نخست این جدول باشیم. ما به هفدهم بودن عادت نداریم.

خشک‌ترین بیکاری را تجربه می‌کنیم

خشک‌ترین سال را در نیم‌قرن اخیر تجربه می‌کنیم

این جمله از وزیر نیرو است؛ اما خب به مردم چه؟ ما مردم که خوشبختانه همه‌چیز را رعایت می‌کنیم. نه با آب شرب ماشین می‌شوریم، نه حمام سه‌ساعته با آپشن دوش دائم باز میرویم، نه موقع ظرف شستن آب را همین‌طوری باز می‌گذاریم. تازه روش‌های کشاورزیمان هم که مدرن است و کلا به شیوه‌های غرقابی چیزی نمیکاریم.

پس دولت برود خودش فکری به حال این بحران بکند. همیشه که نباید مشکلات کشور را مردم حل کنند. آن‌هم مشکلاتی که خودشان هیچ دخالتی در به وجود آوردنش ندارند.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 89210 ساعت خبر : 11:04 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=89210
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات