درباره سراب شوا پاسخگو باشید

پایگاه خبری گلونی: آن صفحه‌هایی که بااغراق و دروغ سراب شوای خرم‌آباد را به عنوان ونیز ایران معرفی کردند و عکسی خاص و باافکت را از آن منتشر کردند لطفا از صبح تا غروب بروند و پاسخگوی مسافرانی باشند که عصبانی هستند از اغراق درباره این منطقه.
روزنامه‌نگاری و خبرنگاری یک فن است. فراموش نکنیم. لطفا نگذارید اغراق‌ها چهره شهر و استان‌مان را خراب کند.
این منطقه البته گردشگر بسیار اندکی داشته است اما همان تعداد هم شاکی بودند که درباره شوا اغراق شده است.

عکس خبر مربوط به ۸ فروردین ۹۷ است

اعضای یک خانواده مسافر مقیم در هتل رنگین‌کمان بعد از دیدن این سراب به خبرنگار ما گفتند: نباید اغراق می‌کردید که اینجا ونیز است! خرم‌آباد آنقدر زیبایی دارد که نیاز به حرف‌های خلاف واقع درباره آن نیست.
عکسی که با افکت از این سراب منتشر شده است
گلونی بارها درباره این اغراق کردن‌ها هشدار داده است و نوشته است: عکسی که از سراب شوا منتشر شده است، البته اغواکننده است ولی باید بدانیم سراب شوا هنوز هم زیباست، اما آنهایی که این عکس را منتشر می‌کنند و دیگران را دعوت می‌کنند به قدم‌زدن در آن خیابان، آیا تا به حال خودشان گذرشان به آن خیابان افتاده است؟ آیا خیابان شوا و سراب شوا و خیابان سازمان واقعا جایی برای قدم‌زدن دارد؟ آیا ما توانسته‌ایم آن سراب را تبدیل به یک جاذبه گردشگری کنیم؟ نزدیک به دو سال پیش بود که با پیگیری‌های مجید دریکوند و چند خبری که در گلونی منتشر شد، مسئولان اوقاف استان لرستان اعلام آمادگی کردند که زمین سابق ساواک را در قبال زمینی واگذار کنند تا شهرداری در آن‌جا پارکی بسازد، اما هنوز قدمی برای آن‌جا برداشته نشده است و اگر سمن‌های محیط زیستی خرم‌آباد هرازگاهی آن‌جا را تمیز نکنند، تبدیل به زباله‌دان خواهد شد.

کد خبر : 87587 ساعت خبر : 2:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=87587
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات