در حمام چگونه آواز می‌خوانید؟

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا:  آواز خواندن در حمام، هیچ ارتباطی به تاریخ ساخت حمام و مدل و نوع آن ندارد. زیرا از آن زمان که انسان‌ها با اشاره با یکدیگر صحبت می‌کردند، در حمام هم با اشاره آواز می‌خواندند. در طول تاریخ این آواز خواندن تغییراتی پیدا کرد و تا امروز ادامه داشت. اگرچه به دلیل کمبود آب وارد دوره حساسی از این مدل آوازخوانی شده‌ایم، اما این آوازخوانی هرگز به تاریخ نخواهد پیوست.

هرچه خوش‌صداتر آرام‌تر

اگر در خواب دیدید که شما فقط در حال زمزمه کردن هستید، این نشان می‌دهد شما انسان توداری هستید. از آنجا که افراد معمولاً برعکس ویژگی خود رفتار می‌کنند، احتمالاً از صدای خوبی هم برخوردارید. چون اگر صدای گوش‌خراشی داشتید امکان نداشت زمزمه کنید و حتی از یک میلیمتر ظرفیت بازکردن دهانتان هم حاضر نبودید بگذرید. سعی کنید با ورود به این عرصه و بالابردن صدای خود، به اصلاح آواز حمامی بپردازید.

اما اگر در خواب تا مرز پاره شدن تارهای صوتی‌تان آواز می‌خوانید، تعبیر عجیبی دارد. چون شما فکر می‌کنید آواز می‌خوانید، اما در واقعیت فریاد می‌زنید. لطفا‌ً معلوماتتان را زیاد کنید. چون با همین حد معلومات به سراغ تعبیرخواب می‌آئید و احتمالاً خواب یوزپلنگ ایرانی را با خواب گربه آمریکایی اشتباه می‌گیرید. پس رجوع کنید به فصل فریاد در خواب.

به چه زبانی می‌خوانید؟

شعر، موسیقی و زبان آوازی که می‌خوانید تعابیر متفاوتی دارد. اگر در خواب، به زبان مادری خود آواز می‌خوانید یعنی شما هنوز در دو دلی تَرک وطن یا ماندن در وطن به سر می‌برید. اگرچه دلتان با ماندن است، اما دلتان جای دیگری است. کلاً دلتان تکه تکه است و معلوم نیست در آن چه خبر است. خودتان هم درست نمی‌دانید. پس ابتدا باید دل دل دل دل یک دله کنید.

اگر زبانی که با آن آواز می‌خوانید زبان مادری شما نیست اما آن را می‌شناسید، یعنی شما اجنبی‌پرست شده‌اید و حتی حاضرید برای رسیدن به هدفتان خاک خود را بفروشید. اما یادتان باشد هیچ‌کس در تاریخ از شما به عنوان یک کاسبِ خوب یاد نخواهد کرد. فروشندگی آدابی دارد که باید ابتدا آن را بدانید.

اگر زبانی که با آن آواز می‌خوانید، زبان مادری شما نیست و آن را نمی‌شناسد، یعنی راز زندگی شما فاش شده است. اگر از زندگی خود ناراضی هستید یا راضی هستید اما خودتان را ناراضی نشان می‌دهید تا چشم نخورید، خودتان را برای یک زندگی جدید آماده کنید. شما پدر و مادر واقعی‌تان را پیدا خواهید کرد. از همین حالا هر محبتی که این خانواده به شما کرده‌اند را برعکس معنی کنید و از تبعیض‌هایی که به شما در طول این همه سال نداشته‌اند، سخن بگویید. چشمتان را روی همه محبت‌ها ببندید و فقط به بازکردن دهان‌تان اکتفا کنید.

سبک آوازتان را به خاطر آورید

خواندن دستگاه آوازی بسیار مهم است و اگر آنقدر تخصص دارید که گوشه‌های آوازی را می‌شناسید، حتماً تعبیرخوابی مخصوص شما خواهم نوشت تا بدانید در عالم خواب، چه چیزها که عیان نمی‌شود. اما چون شما از موسیقی و آواز چیزی سرتان نمی‌شود، به همین کلیات زیر بسنده کنید.

تعبیر خواندن ترانه‌های پاپ بستگی به سن شما دارد. اما در حالت کلی، نشانه جوانی دل شماست. تا جایی که اهل معرکه‌گیری نباشید مشکلی ندارد. این معرکه‌گیری هم ارتباطی به سن شما ندارد. جوان هم که باشید، حد و حدود که دارید؟ مراقب باشید که در خواب چه آوازی در حمام می‌خوانید، سعی کنید آهنگ مجاز بخوانید تا گرفتار نشوید. چون حواس ما به همه چیز هست، حتی خواب‌هایتان.

اما اگر آوازهای سنتی می‌خوانید به معنای پیری دلتان نیست. اتفاقاً به معنای شادابی شماست. و چون شیفته آواز ایرانی هستم، هرچه دوست دارید تعبیر کنید.

خواب خوش ببینید.

پایان پیام

کد خبر : 88348 ساعت خبر : 0:29 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88348
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات