رسانه‌ها نگذارند خرم‌آباد استخر بشود

چه خوب است اگر فکری هم به حال خیابان‌های شهر شود تا دیگر با چنین صحنه‌ای مواجه نشویم و خرم‌آباد استخر نشود.

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: باران بهاری امروز باز هم خیابان‌های شهر خرم‌آباد را دچار آب‌گرفتگی کرد. علیرغم این‌که با هربار بارش باران خیابان‌ها همین وضعیت را دارند ولی هنوز اقدامی برای برطرف کردن مشکل صورت نگرفته است یا اگر صورت گرفته اثر بخش نبوده است.

تنها روشن کردن مسئله و عنوان آن کاری از پیش نمی‌برد. مردم خرم‌آباد باید پیگیر باشند و مداوم مطالباتشان را عنوان کنند.یکی از وظیفه‌های سمن‌ها هم همین است. رسیدگی به امور شهری و پیگیری برای حل مشکلات جامعه. این حجم از آبگرفتگی برای خیابان‌های شهری که مرکز استان است قابل قبول نیست.

مشکل اصلی خیابان‌های خرم‌آباد عدم تطابق با استانداردها است. ولی بالاخره یک جایی باید این خیابان‌های غیراستاندارد اصلاح شوند.

آبگرفتگی علاوه بر این‌که ایجاد ترافیک می‌کند و باعث هدر رفتن وقت مردم می‌‌شود، ممکن است سوانح رانندگی هم به دنبال داشته باشد. آب‌و‌هوای لرستان کوهستانی است. بارش باران زیاد است. فقط در فصل تابستان آب‌گرفتگی نداریم و دلیلش نباریدن باران است. پس باید خیابان‌ها مناسب با این آب‌و‌هوا طراحی شوند.

رسانه‌ها هم برای پیگیری این مشکلات نقش مهمی دارند. البته این نقش فقط پرداختن به موضوع نیست.

شهرداری خرم‌آباد برای ظاهر شهر اقدامات خوبی انجام داده و برنامه‌های آن روند رو به رشد دارد ولی گویا تا زمانی‌‌که مردم و ان‌جی‌او ها به صورت مستمر اوضاع را پیگیری نکنند، شورای شهر و شهرداری هیچ اقدامی برای این مشکل انجام نخواهند داد.

مالیات‌های پرداختی و هزینه‌های این‌چنینی که مردم به دولت پرداخت می‌کنند برای همین کارهاست و باید در همین راه هزینه شود.

چه خوب است اگر فکری هم به حال خیابان‌های شهر شود تا دیگر با چنین صحنه‌ای مواجه نشویم و خرم‌آباد استخر نشود.

پایان پیام

کد خبر : 89162 ساعت خبر : 9:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=89162
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات