غرغره کردن در خواب رسوایتان می‌کند

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: اگر در خواب دیدید که در حال غرغره کردن چیزی در دهانتان هستید، یعنی شما معنای حرف‌هایی که می‌زنید را نمی‌دانید. سعی کنید ابتدا حرف‌تان را در دهان‌تان مزه مزه کنید تا اگر از مزه آن خوشتان نیامد، به زور به خورد دیگران ندهید.

آنچه در دهان شماست

دیدن خواب غرغره آب نمک، نشان می‌دهد شما مدتی است از خودتان رضایت ندارید و در حال تلاش برای تغییر زندگی خود هستید. همچنین یک گندی زندگی‌تان را برداشته و بویش در حال پخش شدن است. شما هم می‌خواهید آن گند را بپوشانید. اگر دهان‌تان را خالی کردید، موفق می‌شوید. اما اگر تا آخر خواب هنوز دهانتان پر است، یعنی تلاشتان برای پوشاندن آن گندبویی که بلند شده است، تا امروز بی‌فایده بوده است. به سراغ روش‌های جدید بروید.

اگر غیرآب نمک، چیز دیگری را غرغره می‌کنید، یعنی شما بیکارید و دنبال کار می‌گردید. به همین علت از روی بی‌کاری، سر خودتان را به کارهای بیهوده گرم می‌کنید. واقعاً غرغره کردنی که آب نمک نباشد، چه فایده‌ای دارد؟ نهایتاً چای سبز خوب است که شما خوشتان نمی‌آید. پس سعی کنید کمی از تنبلی بکاهید و از نگرانی دیگران درباره خودتان کم کنید.

صدای غرغره

اگر غرغره کردنتان در خواب صدا دارد، نشانه این است که شما اهل هارت و پورت هستید، وگرنه هیچ عددی نیستید. اگر هم باشید نهایتاً تک رقمی هستید. مشکل آنجاست که فکر می‌کنید کسی از این موضوع اطلاع ندارد. حقیقت اینکه دیگران متوجه شده‌اند یا نه، ارتباطی به تعبیرخواب ندارد.

اگر بی‌صدا غرغره می‌کنید یعنی شما انسان مرموزی هستید. شما نقشه‌های شومی برای دیگران در سر پرورانده‌اید. بهتر است بدانید دیگران از نقشه شما باخبرند و آشی برایتان پخته‌اند که طعمش با همه آش‌هایی که تا الان خورده‌اید فرق می‌کند. به هرحال آنچه عوض دارد، گله ندارد. پس بهتر است آن نقشه را فراموش کنید تا هم به دیگران آسیب نرسد و هم به خودتان.

مکانی که درآن غرغره انجام می‌دهید، از مواردی است که موجب گمراهی شما می‌شود. به خاطر سپردن این جزئیات خواب، فقط رد گم کنی محسوب می‌شود. پس به آن توجه نکنید.

خواب خوش ببینید.

پایان پیام

کد خبر : 88691 ساعت خبر : 0:47 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88691
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

خواب دیدم ک در یک رو شور دهانم را پره نمک کردم حالت مسواکی رو دندانم کشیدم بعد دهانم آب گرفتم کمی غر عرع کردم و تف کردم ولی دندانم بعدش درد گرفت تعبیر چیست