نوروزگاه بلوار کشاورز را از دست ندهید

پایگاه خبری گلونی، نگار فیض‌آبادی: برای ما تهرانی‌هایی که همیشه ترافیک، سروصدا و هوای آلوده را تجربه می‌کنیم، «پیاده‌روی» نمی‌تواند پیشنهاد دل‌چسبی باشد. حالا اما با رسیدن فصل بهار و ویژه‌برنامه‌هایی که در مسیر یک و نیم کیلومتری بلوار کشاورز وجود دارد، می‌توانید با خانواده‌تان به این پیاده راه شاد سر بزنید و حال و هوای متفاوت، جذاب و مفرحی را تجربه کنید.

بلوار کشاورز در سال جدید با طرح «نوروزگاه تهران» به استقبال بهار رفته تا در چهار بخش هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، آفرینش‌های ادبی، موسیقی و سرود، میزبان مردم باشد. مردمی که نیاز به شادی دارند و مدیریت شهری هم باید به‌گونه‌ای باشد تا این نیاز مردم را به رسمیت بشناسد و برای برطرف کردنش، اقدامات مفیدی را انجام دهد.

بخشی از این ویژه‌برنامه به شعرخوانی طنز توسط طنزپردازانی چون همایون حسینیان، روح‌الله احمدی، صابر قدیمی، مهدی استاد احمد و… اختصاص دارد. همچنین، حاضران هم می‌توانند برای اجرای استندآپ کمدی، داوطلب شوند.

در بخش دیگری از برنامه می‌توانید شاهد حافظ خوانی مردم باشید. این کار با هدف ترویج حافظ خوانی انجام می‌شود. اگر مخاطب این ایستگاه باشید می‌بینید و می‌شنوید که اغلب حافظ خوانی‌ها پر از اشتباه است. تا حدی که ابیات موزون، توسط خوانندگانش تبدیل به جمله‌های بی‌وزنی می‌شوند که معنی اصلی‌شان را از دست می‌دهند و می‌توانید به معنای جدیدشان بخندید. ماجرا وقتی خنده‌دارتر می‌شود که با شنیدن حافظ خوانی اشتباه داوطلبان، با خودتان می‌گویید من بلدم! می‌روید می‌خوانید و بعد (با خنده حضار) متوجه می‌شوید خودتان هم، کم حافظ می‌خوانید.

نوروزگاه بلوار کشاورز، برای کودکان شما هم برنامه‌های مختلفی را ترتیب داده است. ایستگاه‌های نقاشی، سفالگری و… می‌توانند بچه‌هایتان را سرگرم و خوشحال کنند.

اگر جزو کسانی هستید که استراحت را با خوابیدن، یکی می‌دانید و از ملال تعطیلات می‌نالید، می‌توانید از ساعت ۱۵ تا ۲۰ روزتان را به پیاده‌روی هدفمند در یک مسیر پُرنشاط، اختصاص دهید.

ویژه‌برنامه «نوروزگاه تهران» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت سازمان زیباسازی شهر تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از چهارم تا یازدهم فروردین‌ماه در پیاده‌ راه بلوار کشاورز برگزار می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 87600 ساعت خبر : 1:44 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=87600
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات