از جنین‌های ورزشکار تا رانندگی و پخش زنده

زنانی که تو دوران بارداری ورزش می‌کنن می‌تونن به نوزادانشون کمک کنن تا به افراد ورزشکاری تبدیل بشن. البته به نوع ورزش و ظرفیت فضا داخل شکم هم بستگی داره مثلاً بهتره جنین‌های ورزشکار روی همون شطرنج و یوگا تمرکز کنن.

جنین‌ها؛ ورزشکاران حرفه‌ای

پایگاه خبری گلونی؛ مهدیسا صفری‌خواه: زنانی که تو دوران بارداری ورزش می‌کنن می‌تونن به نوزادانشون کمک کنن تا به افراد ورزشکاری تبدیل بشن. البته به نوع ورزش و ظرفیت فضا داخل شکم هم بستگی داره

مثلاً بهتره جنین‌های ورزشکار روی همون شطرنج و یوگا تمرکز کنن تا خانواده رو هم توی دردسر زایمان زودرس و عوارضش قرار ندن و قتی اومدن بیرون تغییر کاربری و رشته ورزشی بدن. بالاخره تو این یه‌مورد جنین لطفاً با والدینش همکاری کنه چون ظاهراً قراره بعدش سر هزینه شیر خشک و پوشک حسابی از خجالت اونها دربیاد!

کیف‌های پول الکترونیک خالی

گمرک کشور برای سرعت بخشیدن به عملیات گمرکی سامانه‌ای راه‌اندازی کرده که به‌صورت هوشمند از کیف پول الکترونیک هزینه‌های خدماتی رو برداشت می‌کنه.

فقط اگر سامانه رو مجهز به آپشن تعارف هم بکنین بهتره، یه‌وقتی پول و تو دست‌وبال آدم نبود با به کار بردن جملاتی مثل قابل نداره و باشه حالا و می‌زنم به‌حساب، به آدم روحیه بده. البته این آپشن تعارف رو برای همه اقشار جامعه فعال کنین نه فقط اونهایی که با باندبازی و خیلی شیک‌ومجلسی تو کار قاچاق کالا هستن!

داروخانه‌های اینترنتی غیرمجاز

می‌گن: بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، عرضه دارو صرفاً از طریق داروخانه‌ها مجازه و فروش اینترنتی نیز جنبه قانونی نداره. ما از این بدترش رو هم دیدیم، دیگه داروخونه اینترنتی که از ویزیت مجازی بدتر نیست، حالا شما ما رو از داروخونه اینترنتی می‌ترسونین!

دوباره قلیان؛ دوباره سرطان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: فروش قلیان در پارک‌ها و از سوی دستفروشان، مجاز و رسمی نیست.

بعضی‌ها سیستم بدنی‌شون یه‌جوری هدفمنده که روزی سه‌قدم باید در زمینه ابتلا به سرطان بردارن، چه با کشیدن قلیون چه خوردن فست‌فود. کنار این قلیون‌فروش‌های دستفروش یه فکری هم برای سفره‌خونه‌های تو دل پارک‌ها بکنین، اون رو دیگه آدم نمی‌دونه کجای دلش بذاره. لابد قلیون رو هم باید از مراکز مجاز و استریلی که رسماً اعلام می‌شه تهیه کنین!

توقیف خودروها و پخش زنده

سرهنگ مسعود جبارزاده معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش ۱۹۰ درصدی توقیف خودروها به دلیل ارتکاب تخلفات حادثه ساز در هفته گذشته خبر داد. یعنی یه لایی و دوردور این‌قدر برای بعضی‌ها حیاتیه که یه‌تنه سرانه تصادف کل آسیا رو باهاش بالا می‌برن؛ این اراده و تمرکز و پشتکار تو پخش زنده حین رانندگی رو روی پخش زنده حین درس‌خوندن می‌ذاشتن الان برنده مدال فیلدز ریاضی شده‌بودن!

پایان پیام

کد خبر : 91458 ساعت خبر : 1:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=91458
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات