تاثیر خروج امریکا از برجام بر بازار گوجه

پایگاه خبری گلونی، راضیه حسینی: بعد از خروج امریکا از برجام یکی از شهروندان که مقادیری زیادی کالا در یک سوله داشت به ما گفت: از فردا گوجه فرنگی کیلویی هشت هزار تومان، سکه سه میلیون تومان و دلار ده هزار تومان معامله خواهد شد و سیب‌زمینی نایاب می‌شود.

مردم ابتدا متعجب و بعد عصبانی می‌شوند و بعد از چند روز عادت می‌کنند که از من و همکارانم خرید کنند. هر روز با خودشان می‌گویند شاید فردا ارزان شود اما و من همکارانم باید هزینه اجاره سوله را دربیاوریم و نمی‌گذاریم ارزانی بشود.

واکنش جهان به خروج امریکا از برجام چه خواهد بود؟

اتحادیه‌ی اروپا
خانم موگرینی ابتدا خیلی از ترامپ عصبانی می‌شود و به ایران قول حمایت می‌دهد. بعد از یک تماس تلفنی با ترامپ، فقط اظهار تاسف می‌کند. بعد از دیداری حضوری با آقای ترامپ کلا می‌زند زیر همه چیز و تمام کاسه کوزه‌ها را سر ایران می‌شکند.

روسیه
پوتین نشان می‌دهند خیلی ناراحت است اما وقتی از او می‌پرسند حاضری برای رابطه‌مون چه کنی جواب نمی‌دهد و می‌رود جودو تمرین می‌کند.

چین
سریع جلسه می‌گذارند و تمام جنس‌های بنجل و تاریخ مصرف گذشته و بازیافتی‌شان را از انبارها درآورده بسته بندی کرده و آماده‌ی ارسال به ایران می‌کنند. رئیس جمهورشان هم در حالی که ذوق از سروکولش می‌بارد ادای آدم‌های ناراحت را در می‌آورد و می‌گوید واقعا ناراحت شده و آماده‌ی همکاری از هر لحاظ با ایران است.

پایان پیام

کد خبر : 91073 ساعت خبر : 0:02 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=91073
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات