سعدی مگر چه کار بزرگی کرده است

سعدی مگر چه کار بزرگی کرده است

پایگاه خبری گلونی، روح‌الله سرطاویامروز که از چرت زدن بی‌اندازه در اداره شدیداً خسته شده بودیم و پشه‌ها هم نبودند که بپرانیم٬ دیدیم انصافاً جا دارد قلیان و شلوارکمان را برداریم یک سفر شمالی٬ جنوبی٬ چیزی برویم.

در همین راستا مثل پلنگ ایرانی هجوم بردیم به سمت تقویم تا ببینیم اولین تعطیلی پیش رو کجاست که چشم‌مان خورد به مناسبت یکم اردیبهشت که روز بزرگداشت سعدی بود ولی تعطیل نبود.

آقا این چه بساطیست یک روزی را به یکی می‌دهند تعطیلش هم نمی‌کنند. خب حداقل مثل آن اواخر اسفند که مال مصدق است تعطیلش کنید. نفت را ملی کرد که کرد حالا درست است ما نفهمیدیم ملی کرد چرا همه اش به جیب دولت می‌رود ولی وقتی مصدق تعطیل است باید سعدی هم تعطیل باشد.

سعدی مگر چه کار بزرگی کرده است

بعدش هم سعدی تازه مگر چه کرده؟ که حالا روز به نامش می‌کنند. ما خودمان صد و هفتاد ساعت فقط اضافه کاری می‌کنیم و تازه نصف امضاهایمان می‌ماند برای ماه بعد، سعدی چه؟ برداشته است رفته برای خودش دور دنیا عشق و حال بعدش هم کتاب نوشته. ما ایرانیا ها عادت داریم به کسی که حرف بزند و عشق و حال کند بیشتر از کسی که کار کند اهمییت می دهیم.

حالا چه حرفی مهمی مگر زده؟ هی در سیرت این و آن حرف زده مثلاً در سیرت پادشاهان که به درد هیچ کس هم نمی‌خورد چون پادشاهان همه رفتن کاخا به جا موندن.

ما خودمان بررسی کردیم هر حرفی این آقا گفته انجام نشدنی نیست. با این حساب وعده‌های فلان مسئول را هم باید کتاب کرد چون هیچکدامش انجام نشد. تازه این آقا صبح تا شب ارباب رجوع نداشته که هی بگوید آقا یک امضا که کاری ندارد و حالیش هم نشود که نمی‌شود روزی بیست تا امضا کرد٬ آدم مچ درد می‌گیرد.

پایان پیام

کد خبر : 89402 ساعت خبر : 1:02 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=89402
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات