موج خودتان را درست تنظیم کنید

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: موج‌ها همیشه بر اطراف خود اثر می‌گذارند. البته هیچ موجی به خودی خود به وجود نمی‌آید و حتماً تعداد افراد نامشخصی درباره آن تصمیم گرفته‌اند و حداقل یک نفر هم مجری آن شده است. هر موج می‌تواند هم مخرب باشد هم سازنده. اما تعیین نوعش بستگی به این دارد که از کدام سمت به ماجرا نگاه کنید. نگاه کردن از سمت چپ با راست فرق دارد. البته بزرگان جهانی از جهت‌های شرق و غرب اسم می‌برند.

مثلاً موج رادیو اگر فرکانس خاصی را بگیرد، خیلی خوب است و جز حقیقت از آن خارج نمی‌شود. اگر هم نشد، بالاخره تکذیبیه‌اش زود منتشر می‌شود. اگر هم نشد، آنقدر تابلو است که خودتان متوجه می‌شوید. اگر هم نشدید، اصلاً هدفش شما نبوده‌اید. آن‌ها که باید می‌گرفتند، گرفتند. اما اگر همین موج اسمش عوض شود و کمی هم آن را بچرخانید تا کیفیت صدا بهتر شود، احتمال دارد از کچلی تا نابودی کسب و کار را نصیبتان کند.

اگر همین موج از حالت صوتی به تصویری برسد که دیگر اصلاً نمی‌توان گذشت کرد و ممکن است آنچه نباید را دیده باشید. البته از آنجا که برای هر دردی درمانی هست، برای آن هم با موج روی موج می‌توان مشکل را تا حدودی حل کرد.

تنظیم درست موج

در بیشتر اوقات شما در ایجاد موج نقشی ندارید ولی تاوان سواری عده دیگری را می‌دهید. به خصوص از نوع احساسی‌اش که تا تعطیلی کارتان هم ممکن است. البته خودتان به دلیل جایگیری اشتباه مقصرید. اما این سواری موجب رونق کار برخی دیگر هم می‌شود. یعنی ممکن است کالای خاک بر سری شما را پرفروش کند و هی یوزرنیم و پسورد بسازید و بفروشید.

موج مهاجرت هم می‌تواند هم خوب باشد و هم بد. یعنی ممکن است فردی که جای شما تنگ کرده در این موج برود و موقعیت شما را بهتر کند، ممکن است با رفتنش آبروی یک جماعت را هم ببرد. البته همه موج‌ها هم فیزیکی نیست. یعنی ممکن است شما حتی از جایتان تکان نخورید اما ذهن و روحتان با چهار تا کلیک کردن جابه‌جا شود. درست است که هیچ موج دستوری جواب نمی‌دهد، اما شما باید موج خودتان را درست تنظیم کنید تا بتوانید به زندگی خود ادامه دهید.

پایان پیام

کد خبر : 89350 ساعت خبر : 1:06 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=89350
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات