تله گرام است نه تلگرام

تله گرام است نه تلگرام

گرنه ما همچنان پای‌در‌بند تلگرام این ابزار شیطانی بودیم و بی‌خبر!

پایگاه خبری گلونی، مهدی نژادحسن: متعجبم گاهی چطور چشمم را روی مسائلی تا این اندازه روشن بسته‌ام؛ ذات پنهانش در نام خبیثش پیداست. تله‌‌گرام!

تله از آغاز برای پهن کردن در مسیر حیوانات به جهت به دام انداختن و شکار ساخته شده است.

گرام همان مخفف گرامی است. هر چند به دستگاهی قدیمی که نواهای موسیقایی را پخش می‌کند نیز اطلاق می‌شود. چند‌بار به جهت استفاده از این واژه گرام به جای گرامی از معلم ادبیات توسری خورده‌ام. گرام نداشته‌ام، از نزدیک هم ندیده‌ام. فقط صدایش را از پشت گوشی چند باری شنیده‌ام. اصلا هم نپرسید چی پوشیدی عزیزم! بنظرم داشتنش بد نباشد.

تله گرام است نه تلگرام

پس شد! تله‌ای دوست‌داشتنی، تله‌ای گرامی و عزیز شده، یا توری گرام‌دار! توری پهن، که با انواع حربه‌های صوتی و تصویری ما را به دام خود کشیده است.

همینجا ضمن تشکر؛ اقرار کنم که مسبب این همه سوختن فسفر‌ در مغزم، روشنگری توسط رسانه‌های جمعی است؛ که با همت و پشت‌کار فوق‌العاده در جهت شیر‌فهم شدنمان تلاش نموده‌اند.

گرنه ما همچنان پای‌در‌بند تلگرام این ابزار شیطانی بودیم و بی‌خبر!

دیروز با قطع شدن چند ساعتی این پیام‌رسان شخصا به تمام کارهای عقب‌افتاده‌ام رسیدم، حتی تصمیم هم داشتم سری از مادرزن مهربانم بزنم و سلامی عرض کنم. متاسفانه توفیق حاصل نشد.

مهم آزاد شدن وقتمان از بند بود. هر چند کوتاه!

ولی بالأخره طعمش را چشیدیم. گاها با اندک سردرد مختصری همراه بود، که خود از علائم طبیعی ترک عادت است و جای نگرانی چندانی نیست. باید امیدوار باشیم هر چه زودتر با نجاتمان از این بلای خانه‌مان‌سوز که عامل اصلی اکثر نهار نداریم‌ها می‌باشد؛ در اسرع وقت به آغوش پرمهر خانواده برگردیم.

زندگی پر از گل‌و‌بلبلی را رقم زنیم، با ناهارهایی چرب و چیلی‌تراز همیشه!

پایان پیام

کد خبر : 90447 ساعت خبر : 2:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=90447
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات