حاتمی‌ کیا: اگر وحشتی ایجاد شد، بر ما ببخشید و حلال‌مان کنید

به گزارش پایگاه خبری گلونی، ابراهیم حاتمی‌ کیا بعد از اتفاقات در پدریس کورش و حضور بازیگران با هیات داعش در این مجموعه، در کانالش نوشت:

«بچه‌های گروه تبلیغاتی فیلم “به وقت شام”، من شاهد زحمات مومنانه و شبانه‌روزی شما در این چند ماه بودم؛ ولی این نمایش کوروش در شان “به وقت شام” نبود. خستگی دو ماه سفر به شهرهای ایران بر تنم ماند.

من تصورم آن بود که قرار است کسی به شکل ریش قرمز در فضای بیرونی کوروش بایستد و مردم با او عکس بیاندازند. نه اسبی و نه جمعی و نه فریادی، آن هم داخل مجتمع در مخیله‌ام نبود و من بی‌خبر بودم.

عزیزانِ آزرده‌خاطر در مجتمع کوروش، اعم از مردم و کسبه‌ی محترم، اگر دلی لرزید، اگر وحشتی ایجاد شد، بر ما ببخشید و حلال‌مان کنید.

ابراهیم حاتمی‌کیا
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷»

 

به گزارش گلونی ورود بازیگران با لباس داعش به پردیس کورش باعث واکنش‌ها و اعتراض‌هایی شده بود.

 

بسیاری از رسانه‌ها گزارش کردند: در اقدام عجیب تبلیغاتی تعدادی از بازیگران به وقت شام، برای اکران فیلم با گریم و لباس داعشی‌ها و اسلحه وارد پردیس کوروش شده و باعث ترس و وحشت مردم شدند. ابراهیم حاتمی کیا نیز در این اکران حضور داشت. سایت سینماسینما هم نوشت: «آقای حاتمی کیا ما شما را هنوز با «آژانس شیشه ای» دوست داریم. مگر نه اینکه داعشیان با انتشار ویدئو های ترسناکشان به هدف واقعی که ایجاد رعب و وحشت بود نرسیدند؟»

رسانه‌های دیگر هم با انتشار عکس‌های این مراسم نوشتند: ‏در حاشیه اکران به وقت شام در پردیس کورش تهران- ترس و اضطراب مردم!

اعتراض به حاتمی کیا درباره تبلیغ عجیب به وقت شام

پایان پیام

کد خبر : 91048 ساعت خبر : 12:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=91048
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات