خط زدن سیدجلال حسینی یک ریسک بود

پایگاه خبری گلونی، محمد ساکی: جدا از رنگ‌ها سیدجلال حسینی بهترین دفاع میانی سال‌های اخیر فوتبال ایران کسی که در آخرین بازی پرسپولیس مقابل الجزیره هم خودی نشان داد تا در آستانه جام‌جهانی خیال هواداران را بابت خط دفاع کمی راحت کند.

حسینی یک بازیکن حرفه‌ای و بدور از حاشیه می‌تواند نقطه قوت خط دفاع باشد. عدم حضور او به نظر ریسک عجیب و بزرگی از سوی کی‌روش محسوب می‌شود اما سوال مهم‌تر چرایی آن است؟

آیا سیدجلال از نظر کی‌روش آماده نیست؟ مشکل برانکو است؟ خانزاده و چشمی و یا مجید حسینی تجربه کافی برای بازی‌هایی به این مهمی و سختی را دارند؟ وریا غفوری به جرات یکی از بهترین‌های نیم فصل دوم خصوصا در پست خودش بود. وریا که شفر در چند بازی آخر خسرو حیدری را جای او گذاشت و او را یک خط جلوتر برد و به عنوان وینگر راست استفاده کرد که وریا از آن آزمون هم سربلند خارج شد.

در حال حاضر رضاییان که بیشتر بازی‌های لیگ را روی نیمکت بوده و یا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته به همراه منتظری می‌توانند در سمت راست به بازی گرفته شوند.

فدراسیون پنج ستاره

ولی به نظر نمی‌رسد قدرت هجومی‌ آنها به اندازه وریا باشد. ای کاش کی‌روش برای عدم حضور صادق محرمی جوان که هرجای زمین دلش بخواهد می‌تواند پا به توپ شود و دریبل بزند حرفی برای گفتن داشته باشد.

کاوه رضایی بعد از جدایی از استقلال به بلژیک رفت و روند روبه رشد خود را آغاز کرد. کاوه یک مهاجم سرزن، شوتزن با قدرت بدنی بالا که هم در پست مهاجم و وینگر راست توانایی بازی را دارد و انصافا در این فصل آمار قابل قبولی را به جا گذاشته است اما او هم از لیست کی‌روش دور ماند تا بعد از علیپور گلزن و آقا گل لیگ مهدی طارمی بنا به خیریت و عملکرد نه چندان قابل قبول در الغرافه در تیم ملی فیکس باشد.

برعکس جام‌جهانی گذشته در فاز دفاعی به نظر چیدمان قابل قبولی و یا لااقل پلن دوم مورد اعتماد وجود ندارد. نمی‌خواهم تیم و کی‌روش را به باد انتقاد گرفته باشم و ترکشی به فدراسیون پنج ستاره نخورده باشد! بله! وقتی فدراسیون به عنوان طرف قرارداد آقای سرمربی قبول می‌کند که هیچ دستیار ایرانی برای او در نظر نگیرد، وقتی قبول می‌کند هر رفتاری با هر اسطوره فوتبالی که آقای سرمربی دوست دارد انجام دهد و موضعی نگیرد، وقتی از نظر فدراسیون ایرادی به غیبت آقای سرمربی برای دیدن بازی‌های داخلی نیست این اعلام اسامی شوخی بیش نخواهد بود.

پایان پیام

کد خبر : 92213 ساعت خبر : 10:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=92213
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات