داعشی کی بودی تو؟

چند داعشی را می‌بینید که دارند در بزرگترین و شلوغ‌ترین پردیس سینمایی کشور عربده می‌کشند. چگونه ممکن است نترسید؟

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی:

یک: حتی یک مرد‌ه‌شور با دیدن جسد کفن‌پیچ شده در پارک نهج‌البلاغه تهران شوکه می‌شود. چون انتظار ندارد در آنجا صد جنازه را روی زمین ببیند. دیدن کفن در شبی پاییزی آدم را می‌ترساند و ترس مانع می‌شود که کسی به یاد مظلومیت شهدای منا بیفتد.

دو: کمتر کسی با دیدن صد جنازه در یک بوستان خلوت، فریاد می‌زند چه طرح خلاقانه‌ای، آفرین بر این ایده! اغلب مردم با دیدن چنین وضعی از ترس فریاد می‌زنند.

سه: ممکن است یک کارگردان فیلمی درباره وایکینگ‌ها یا بربرها ساخته باشد و در افتتاح فیلم گروهی در هیات وایکینگ‌ها دم در سالن باشند. مردم چون از وایکینگ‌ها خاطره جمعی و معاصر و نزدیک ندارند، لپ آنها را می‌کشند و می‌گویند وایکینگ کی بودی تو؟ و وارد سالن می‌شوند.

چهار: داعش اما وایکینگ نیست. داعشی معاصر است و بوی خونی که به راه انداخته است را نفس کشیده‌ایم.

پنج: شما وارد پارکینگ کورش می‌شوید و با آسانسور به سمت طبقه چهارم می‌روید در طبقه چهارم دقیقا از زاویه‌ای که در این ویدئو فیلم‌برداری شده است چند داعشی را می‌بینید که دارند در بزرگترین و شلوغ‌ترین پردیس سینمایی کشور عربده می‌کشند. چگونه ممکن است نترسید؟

شش: این اتفاق بی‌شک یک اشتباه بزرگ تبلیغاتی است و نباید گفت که مردم همان لحظه اول فهمیدند نمایش است چون هر دقیقه ده‌ها نفر به پردیس کورش وارد می‌شوند و همان طور که صدای خنده و گریه از دور قابل تشخیص نیست، تشخیص نمایش و واقعیت سخت یا حتی غیرممکن است.

هفت: چه قدر ایده خوب هست برای تبلیغ. کاش این دوستان قبل از ورود به کورش از خود می‌پرسیدند آیا کارمان درست است؟

هشت: در هر تیمی یک نفر باید باشد که روی شانه آدم بزند و بگوید داری اشتباه می‌زنی داداش.

داعش در پردیس سینمایی کورش

اعتراض در پردیس کوروش به تبلیغ عجیب به وقت شام

اعتراض به حاتمی کیا درباره تبلیغ عجیب به وقت شام

پایان پیام

کد خبر : 91041 ساعت خبر : 12:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=91041
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات