دسترسی به فضا در نیم ساعت

پرویز افشار سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: طبق آمارهای بدست آمده از استان‌های کشور، زمان دسترسی به موادمخدر حداکثر بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه است.

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: البته آقای افشار مشخص نکردند که این نیم ساعت از کی شروع می‌شود. از وقتی که از تخت خواب بلند می‌شویم یا از وقتی که لباس پوشیدن تمام می‌شود یا اینکه از دم در که خارج می‌شویم. یا اینکه برای چه جنسی ۳۰ دقیقه زمان لازم است.

چون جنس سنتی سال‌هاست که دنبال‌گشتنی! نیست و فقط کافی است که نیاز باشد. در چشم به هم زدنی با چند قدم پیاده‌روی مهیا می‌شود.

اما متاسفانه برای تهیه مواد مخدر صنعتی وقت و هزینه بسیاری از شهروندان گرامی هدر می‌رود. در بسیاری از موارد باید برای رسیدن به اولین پارک، از خودرو شخصی استفاده کرد چون پیاده جواب نمی‌دهد. همین عامل باعث تشدید آلودگی هوا و مصرف بی‌رویه بنزین می‌شود. بهترین راهکار احداث پارک بر سر هر کوچه است تا استعمال‌کنندگان، هم هوا را آلوده نکنند و هم قدمی زده باشند و برای تجدید فاز آماده‌تر باشند.

همچنان نامشخص

نکته بعدی اینکه ایشان تعیین نکرده است که فرد مورد که پی مواد مخدر می‌رود زن است یا مرد.

احتمالا منظور جناب سخنگو یک مرد باشد چون یک بانوی آریایی حتی اگر از خماری به قول استاد هیراد سلول به سلول تنش زوزه بکشد، دست کم دو ساعت طول می‌کشد تا آماده شود و از خانه بیرون برود چه برسد به نیم ساعت تا مواد. پس نتیجه می‌گیریم که بانوان گرامی احتمالا مواد مورد نظر خود را از زحمتکشان عرصه توزیع مواد مخدر، درب منزل تحویل می‌گیرند.

نکته دیگر اینکه این ستاد آیا برنامه‌ای برای پایین‌تر آوردن رکورد خود دارد یا خیر. ۳۰ دقیقه شاید رکورد خوبی برای ما باشد ولی هر موفقیت، پلی است برای پیروزی‌های بعدی.

ما اگر به همین روند ادامه دهیم و مسئولان مبارزه با مواد مخدر سهل‌انگاری نکنند، تا سال ۱۴۰۴ جایگاه افغانستان را تصاحب خواهیم کرد و زمان رسیدن به مواد مخدر را به زیر ۳۰ ثانیه می‌رسانیم. یعنی کافی‌ست هر ایرانی عزیز از کنار منقل خود بلند شود و تن لش خود را تا یکی از کشوهای دراور اتاق خواب برساند.

پایان پیام

کد خبر : 92170 ساعت خبر : 8:26 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=92170
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات