فوتبالیست‌های بی حاشیه را بشناسید

پایگاه خبری گلونی، روح‌الله سرطاوی: یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا در کنار کار در معدن و به همان سختی فوتبالیست بی‌حاشیه بودن است. یعنی ردخور ندارد شما فوتبالیست باشید و فقط فوتبال بازی کنید. اصلا این کار زشت است و ٱفت دارد و البته از شهرت و محبوبیت بازیکن هم می‌کاهد. برای مثال در بارسلونا بازی مسی بسیار بهتر از آقای پیکه است، همان بازیکنی که تا مدت‌ها بنده فکر می‌کردم به خاطر سبک فوتبالش اسم ماشین رویش گذاشتند و هر روز دربه‌در  دنبال پراید، هاچ بک، تیبا و… بودم. حالا بین دو بازیکن گفته شده آقای پیکه بسیار بسیار محبوب‌تر است به طوری که شاید کسی مسی را نشناسد ولی حتما پیکه را می‌شناسند و هر جوان ایرانی حداقل یک بار خطاب به ایشان گفته است:«حرومت باشه کثافت».

با توجه به سال حمایت از کالای ایرانی بی‌خیال خارجی‌ها می‌شویم. ما در داخل کشور هم نمونه‌هایی داشتیم و داریم که انصافا در حاشیه داشتن پله‌های موفقیت را نه تنها طی کشیدند که با آب و صابون شستند.

نمونه‌های درخشان وطنی

از نمونه‌های درخشان این مسئله آقای سوشا م. بودند که علاقه‌ی خاصی به گریم و لباس داشتند و گاهی آنقدر محو لباس یکی از تماشاگران می‌شدند که یادشان می‌رفت لای پایشان را ببندند و لایی می‌خوردند. پیشنهاد ما به آقای سوشا م. این است که بعد از این توجه‌شان در زمین بیشتر به فوتبال باشد، پاهایشان هم بچسبانند به هم چون لایی دوتا حساب می‌شود.

نمونه درخشان بعدی آقای مهدی ق. که البته حاشیه‌ی خاصی نداشتند فقط به خاطر کمبود درآمد مسافرکشی می‌کردند که منجر به تصادف می‌شد. خب طبیعی هم هست. پیشنهاد ما به ایشان این است که از این به بعد، بعد از تمرین با ماشین‌های بی‌کیفیت خارجی مسافرکشی نکنند و با ماشین‌های فول آپشن داخلی خرج زندگی را دربیاورند.

سومین مورد هم که معرف حضور می‌شوند آقای فرشاد احمد ز. هستند که از حاشیه‌هایش نگم برات اما پیشنهاد ما به ایشان زیاد بود سعی کردیم دو سه تا بیشتر را نگوییم. اول اینکه در کنار زغال خوب رفیق ناباب هم چیز بدیست حواست باشد. حالا با رفیق ناباب هم بودی شب رو زود بخواب تو بازی خوابت نبره. دوم اینکه زیاد با آدم معروفا خرید نرو رفتی هم خیلی خرج نکن که تو بازی فکر پاس کردن چک باشی نتونی بازی کنی. و اینکه موبایل وسیله شخصیست مواظب وسایل شخصیتان باشید.

درپایان فوتبالسیت بی حاشیه اندازه‌ی گل کلم بروکلی هم نمی ارزد. فوتبالیست باید قلیونی، دوست منشوری، محسن افشانی، چیزی درپرونده‌اش باشد یا حداقل مثل آقای سانچز هم اسم آدم مهمی باشد.

پایان پیام

کد خبر : 91905 ساعت خبر : 6:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=91905
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات