معرفی کتاب لطفا گوسفند باشید

کتاب «لطفا گوسفند باشید» اثری نفیس و گران‌بها درباره‌ی اتفاقاتی که اخیرا در کشورمان به وقوع پیوسته و مردم و مسئولین کماکان تلاشی برای مرتفع‌سازی مشکلات نمی‌کنند.

پایگاه خبری گلونی، میلاد صفرخانی: قسمت عدیده‌ی مشکلات خود همان مسئولین هستند. این کتاب شامل چند بخش مختلف است که در قسمت خلاصه‌ی کتاب اندکی به آنها پرداخته می‌شود:

ناشر:

انتشارات گوسفندان مقیم اینجا

تیراژ:

۸۵۰۰ نسخه

خلاصه‌ی کتاب:

اگر در کشوری زندگی می‌کنید که در ابتدایی‌ترین و خصوصی‌ترین کارهای شما دخالت می‌کنند، از سفر خارجه تا نوع پیامرسان مورد استفاده، اعتراضی نکرده و کما‌فی‌السابق «لطفا گوسفند باشید».

اگر در جایی زندگی می‌کنید که حاصل به‌هم پیوستن چند حلبی روغن را ماشین نامیده و اندازه‌ی پول پورشه آنرا به شما می‌اندازند، یقه‌ی خود را در صف جر دهید تا بلکه ۲ ماه زودتر آنرا تحویل بگیرید. برای هضم این قضیه «لطفا گوسفند باشید».

اگر دزدی به خانه‌ی شما آمد، شما او را زیر مشت و لگد گرفتید و وی از شما شکایت کرد و قانون بابت خشونت از شما دیه خواست، خیلی مسالمت‌آمیز مبلغ دیه را پرداخت کنید. دندتان نرم، وقتی قانون هست چرا طرف را می‌زنی؟

وقتی پشت هم سه هزار میلیارد به سه هزار میلیارد گم می‌شود و نمی‌توانید درک کنید چرا پول ملت هی گم می‌شود باید بدانید برای درک موضوع نه‌تنها نیاز است گوسفند باشید، بلکه باید مقداری خر هم باشید.

اگر مشابه اتفاقات بالا در محل زندگی شما رخ داده و نهایت اعتراض شما به این اتفاقات توییت کردن بوده است، تبریک میگویم. شما گوسفندید.

پایان پیام

 

کد خبر : 89854 ساعت خبر : 7:57 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=89854
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات