چیدن تضمینی جهیزیه مجازی

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: اولین تله بعد از ازدواج چیدن جهیزیه‌ست. اون‌قدیم‌ها خیلی شیک و مجلسی جهیزیه رو می‌چیدن و یه روز صبح مادر دوماد و در نهایت خاله و عمه‌اش می‌اومدن و می‌دیدن و به‌به و چه‌چه می‌کردن و دست از سر کچل این دوتا نوگل نوشکفته برمی‌داشتن؛ اما الان جهیزیه دیدن هم تبدیل به یه سنت کاملاً مجازی شده که مراحل مختلفی هم داره.

مرحله تزئین کله گوسفند

شاید شما بعد از ازدواج تا دو هفته اصلاً دلتون نخواد کله‌پاچه بخورین؛ اما برای اینکه جلوی موج مجازی چیدن جهیزیه کم نیارین باید بلد باشین به تور بذارین روی سر گوسفنده و چشم‌های بسته حیوون رو آرایش کنین و مژه مصنوعی براش بذارین و بعد هم خیلی شیک و مجلس یه جای یخچال بذارین که تیر خلاصی برا پیکر اونهایی باشه که میان فضولی که ببینن چی تو یخچال دارین. اگر دکتر خوردن گوشت قرمز رو براتون ممنوع کرده؛ باید یه مرغ رو تزئین کنین و از جوراب بچه و همون تور برای تزئینش استفاده کنین؛ تقصیر خودتونه این‌قدر خواستگارها رو پروندین که کلسترول و همه چیزتون بهم ریخت. البته به ما ربطی نداره‌ها!

تزئین دستشویی با تور

تزئین دستشویی؛ مهم‌ترین بخش جهیزیه چیدن مجازیه. شما باید از همه اکسسوارها به‌موقع استفاده کنین. سوسک‌ها رو قبلاً نابود کنین و در بستر توالت تور بگسترانین. نمی‌دونم چرا ولی این تور خیلی نقش مهم در افزایش بازدید پروفایلتون داره. البته همه به نیت تبریک نمیان یه عده محدودی هم هدفشون تخریب شماست. ولی عقب نکشین و با قدرت ادامه بدین. فقط قبل از خروج از سالن عروسی از دستشویی اونجا استفاده کنین؛ چون این دستشویی تا ۴۸ ساعت نباید ترکیبش بهم بخوره.

موسیقی مناسب روی تصاویر

موسیقی مناسبی روی تصاویر انتخاب کنین. وقتی می‌خواین اون سرویس غذاخوری طلا رو فروکنین تو چشم مخاطب روش زوم کنین که معلوم بشه عیارش ۱۸ یا ۲۴ ئه. کسی بعد از دیدن این عدد جرئت نمی‌کنه به شما بگه بی‌سلیقه یا ندیدبدید. برای این صحنه تعلیق بیشتری ایجاد کنین بذارین مخاطب فکر کنه که فوفتوشاپه وبعد بره تو درودیوار و دور روز بنشینه با قیمت روز طلا؛ قیمت سرویستون رو محاسبه کنه.

تصاویر جهیزیه را دست‌به‌دست کنید

این تصاویر رو دست‌به‌دست کنین؛ بذارین جهیزیه‌تون بیفته تو موتورهای جستجو. اینجوری یک تیر و دو نشون زدین؛ هم دهن فامیل رو بستین هم اعلام کردین که برای پاتختی چرت‌وپرت به‌عنوان کادو نیارن. تبریک می‌گم شما امتیاز این بخش رو کسب کردین…هرکی هم بهتون گفت این کارتون خیلی خزه بهش بگین حسود پلاستیکی تا حساب کار دستش بیاد.

پایان پیام

کد خبر : 90841 ساعت خبر : 7:57 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=90841
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات