آب شور خوزستان به ما مسئولان چه؟

آب شور خوزستان به ما مسئولان چه؟  مگر ما به آب خوزستان نمک پاشیدیم که حالا مجبور شویم خدمات را رایگان کنیم؟

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: در خبرها داشتیم: با دستور استاندار خوزستان، آب مصرفی دو ماه شهرهای آبادان و خرمشهر برای خرداد و تیر به علت شوری بالا رایگان اعلام شد.

خب متاسفانه استاندارِ خوزستان با این تصمیمِ خود، یک بدعتِ بد را پایه‌گذاری کرده است. آب شور است که شور است. به ما مسئولان چه ربطی دارد؟ با آب شور نمی‌توان ماشین شاسی‌بلند را شست؟ با آب شور نمی‌توان استخر و جکوزی ویلا را پر کرد؟ با آب شور نمی‌توان یک برکه‌ی مصنوعی داخل یک باغِ شخصی درست کرد؟ والا ما که همه‌ی این کارها را کردیم و شد.

ما نگران این هستیم که زین پس مردم از مسئولانِ دیگر هم توقع چنین تصمیماتی را داشته باشند. مثلاً بگویند استفاده از مترو به دلیل شلوغی بیش از حد، رایگان شود.  یا مثلاً بگویند استفاده از ویلاهای شمال تهران به دلیل گرانی بیش از حد، برای عموم رایگان شود.

ما اینقدر نمک نداریم

به خاطر چند قطره آب شور که چنین تصمیماتی را نمی‌گیرند. مگر ما به آب خوزستان نمک پاشیدیم که حالا مجبور شویم خدمات را رایگان کنیم؟

برخی از این رسانه‌های همیشه منتقد می‌گویند شما با پر کردن استخرتان از آب شیرین و… نمک به زخم مردم می‌پاشید. من از شما می‌پرسم. مگر ما آن‌قدر نمک داریم؟ مگر ما معدن نمک داریم که آن‌قدر نمک بپاشیم؟ خودتان بیایید ببینید. ما ضعفا، جز چندتا معدن مس و نقره چیز دیگری نداریم.

اصلاً مگر آب شور بد است؟ ماست بزنید دوغ بخورید حالش را ببرید. اصلاً مگر خود شما نیستید که از آلودگی هوا انتقاد می‌کنید؟ خب چاره‌اش همین آب شور است. هر هشت ساعت یک لیوان آب قِرقِره کنید، گلویتان می‌شود هلو. ناموساً کاری هم به ویلا و استخر و ماشین شاسی‌بلند دیگران نداشته باشید.

پایان پیام

کد خبر : 95110 ساعت خبر : 3:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95110
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات