بازیکنان عربستان هم سطح نیمکت بودند

سطح فوتبالشان خیلی با همان نیمکت‌ها فرقی نمی‌کند.

پایگاه خبری گلونی، مهرداد حسین‌زاده: تیم فوتبال روسیه در بازی افتتاحیه جام جهانی که دعای ۱۴۴ میلیون روسی و ۸۰ میلیون ایرانی را به همراه داشت توانست با ارائه یک بازی خوب، تیم ضعیف عربستان را شکست دهد.

عربستانی‌ها که تا قبل از شروع مسابقات با ریخت‌ و‌ پاش فراوان خودشان را به عنوان پدیده مطرح کرده بودند ثابت کردند پول همه چیز نیست.

یعنی حتی اگر کل دنیا را بخرید باز هم تضمینی نیست که بتوانید موفق شوید.

بازیکنان عربستان که فصل گذشته رفتند و روی نیمکت تیم‌های اسپانیایی میخ شدند، نشان دادند سطح فوتبالشان خیلی با همان نیمکت‌ها فرقی نمی‌کند.

از آن ور روس‌ها هم که انگار دسته خوبه بازی دستشان بود هر جور خواستند گل زدند. هرچند بعید است بتوانند این روند را تا آخر جام حفظ کنند مگر اینکه پوتین ترتیبی اتخاذ کند که سایر تیم‌ها از روسیه اخراج شوند.

یکی دیگر از نکات بازی حضور بن سلمان در جایگاه ویژه بود. چون به گفته‌ی یکی از روزنامه‌های معتبر که اول اسمش ک دارد و آخرش ن، وی ماه قبل بر اثر اصابت گلوله مرده بود؛ اما توانست هرجور شده خودش را به استادیوم برساند و واقعا پس از گل پنجم در چهره‌اش می‌شد این را خواند که ایکاش آن گلوله‌ها واقعی بودند.

در مجموع بازی افتتاحیه از نظر تعداد گل بازی خوبی بود ولی زمانش کم بود و پیام اخلاقی نداشت‌. البته اینکه پایانش باز نبود خودش در این روزگار پایان‌های باز غنیمت است.

در آخر، نتیجه‌ی بازی به نوعی یکی از تیم‌های حذف شده گروه را مشخص کرد. مگر اینکه در بازی‌های بعدی بن سلمان خودش وارد میدان شود. حالا یا با شورت ورزشی یا بگذریم.

پایان پیام

کد خبر : 94567 ساعت خبر : 9:57 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94567
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات