حرف دل سردار آزمون چیست؟

بازیکنی مثل سردار آزمون، که دیگر کم‌آورده است. هجوم بعضی از مردم که با سلاح کلمات، عزت نفس او را نشانه گرفته‌اند، فرصت بهتر شدن را از سردار آزمون می‌گیرد. فرصتی که آهسته و دشوار به‌دست می‌آید اما سریع و راحت از بین می‌رود.

پایگاه خبری گلونی، نگار فیض‌آبادی: فصل فوتبال است و مخاطبان علاقه‌مند با اشتیاق هر‌چه تمام‌تر، جام‌جهانی را دنبال می‌کنند.

بعضی‌ها فارغ از اظهار نظرهای تخصصی یا سلیقه‌ای، بازی‌ها را می‌بینند و لذت می‌برند. اما لذت عده‌ای، در گرو برچسب چسباندن به بازیکنان تیم ملی است. طوری‌که بعد از دیدن یک اشتباه از یک بازیکن، بی‌درنگ برچسب‌های منفی را از جیبشان درمی‌آورند و بر پیشانی او می‌چسبانند.

برای پیدا کردن شاهدِ مثال، راه دور نروید. هنوز شوخی‌های نابه‌جایی که چند‌وقت پیش با برخی از فوتبالیست‌ها می‌شد را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی پیدا کنید. متأسفانه این اتفاق درباره بازیکنان والیبال هم افتاد.

حرف دل سردار آزمون چیست؟

هزار افسوس که بعضی از مردم، نقد منطقی را با تخریب و تحقیر، اشتباه می‌گیرند. تخریب‌هایی که خودشان را در جوک‌ها، متلک‌ها و کنایه‌ها نشان می‌دهند، آن قدر  بار منفی بزرگی دارند که ممکن است برای گویندگانشان مهم نباشد. چرا؟

شاید چون تشنه لایک و دیده‌شدن هستند. کسانی‌که به‌راحتی وارد شبکه‌های اجتماعی می‌شوند و شوخی‌شوخی،حرف‌هایی می‌زنند که نباید. حرف‌هایی که جدی‌جدی، روحیه یک بازیکن را به‌هم می‌ریزد. و حالا سردار آزمون، فوتبالیست تیم ملی، هدف تیزترین کنایه‌ها قرار گرفته است.

فوتبالیستی که با بغض، حرف دلش را می‌گوید: «دلم می‌خواهد مردم را شاد کنم و دارم تلاش می‌کنم اما بعضی از مردم، قدرنشناسی می‌کنند.»

وقتی عزت‌نفس بازیکن‌ها از بین برود

اگر هوادار تیم ملی هستید، عزت نفس یا همان احساس ارزشمندی فوتبالیست‌ها را قربانی نکنید. حرف‌های سردار آزمون، بوی باخت می‌دهد. او فکر نمی‌کند ارزشمند است. چون برچسب‌های «تو خوب نیستی» بعضی از مردم، عزت نفس او را ذبح کرده است.

هر‌چقدر بازیکن‌ها مهارت بیشتری داشته باشند، اعتماد‌به‌نفسشان هم بالا می‌رود. اعتماد‌به‌نفس، لازمه موفقیت است اما هنوز کافی نیست و بدون عزت‌نفس، منتظر نباشید کسی روی سکوی افتخار بایستد. آنها اعتماد‌به‌نفس را از طریق تمرین و یادگیری، به‌دست می‌آورند اما بخش زیادی از عزت‌نفسشان را از حمایت‌های ما مردم می‌گیرند.

کلمات هم زندگی‌سازند هم زندگی‌سوز

قدرت کلمات، به‌قدری‌ست که هم می‌تواند زندگی آدم‌ها را بسازد و هم بسوزاند. حالا حساب کنید سیلی از جملات تخریب‌گر و تحقیرآمیز، چه بلایی می‌تواند بر سر یک بازیکن بیاورد و زندگی حرفه‌ای او را بسوزاند.

بازیکنی مثل سردار آزمون، که دیگر کم‌آورده است. هجوم بعضی از مردم که با سلاح کلمات، عزت نفس او را نشانه گرفته‌اند، فرصت بهتر شدن را از سردار آزمون می‌گیرد. فرصتی که آهسته و دشوار به‌دست می‌آید اما سریع و راحت از بین می‌رود.

پایان پیام

کد خبر : 95181 ساعت خبر : 10:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95181
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات