شفر سرمربی تیم ملی می‌شود یا دایی؟

شفر سرمربی تیم ملی می‌شود یا دایی؟

علی دایی نیز یکی دیرگ از گزینه‌‏هایی‌‏ست که احتمال دارد پس از یک دهه دوری از تیم ملی به این پست بازگردد.

پایگاه خبری گلونی، شایان شاملو: بالاخره کیروش پس از هفت سال حضور در کشورمان اعلام کرد پس از جام جهانی دیگر با تیم ملی ایران همکاری نمی‏‌کند.

کیروش در مصاحبه با رویترز اعلام کرد که در پایان جام جهانی دیگر با فدراسیون فوتبال ایران قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

 علی رغم اینکه فدراسیون فوتبال پیشنهاد شش ماه‌ه‏ای برای تمدید قرارداد با کارلوس کیروش داده است اما مرد پرتغالی پس از سال‌‏ها کار در ایران می‌‏داند که مفهوم این پیشنهاد چیست.

او یقین دارد که فدراسیون فوتبال با سرمربی بعدی از حالا به توافق رسیده است. بنابراین او با این کار هم توپ را به زمین مهدی تاج انداخت و هم پیش از آن که فدراسیون اعلام کند دیگر با کیروش همکاری نخواهد کرد، پیش دستی کرد و خبر جدایی‏اش را رسانه‌‏ای کرد.

شفر سرمربی تیم ملی می‌شود یا دایی؟

از همین حالا گمانه‏‌زنی درباره جانشین بعدی کیروش در رسانه‌ها آغاز شده و بعید نیست از بین برانکو، شفر و دایی یکی بر مسند سرمربی‏گری تیم ملی تکیه بزند.

فدراسیون فوتبال باید به مردم شفاف توضیح دهد که این گمانهزنی‏‌ها تا چه حد صحت دارد و هر چه زودتر باید نسبت به اعلام نام سرمربی تیم ملی اقدام کند. چون پس از اتمام جام جهانی در روسیه فرصت زیادی تا جام ملت‌های آسیا نداریم. برانکو ایووانکوویچ به تازگی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده است و احتمال اینکه بار دیگر سرمربی تیم ملی کشورمان شود کمتر از شفر آلمانی است که در مصاحبههای اخیرش میشود متوجه علاقهاش به سرمربیگری در تیم ملی شد. علی دایی نیز یکی دیرگ از گزینه‌‏هایی‌‏ست که احتمال دارد پس از یک دهه دوری از تیم ملی به این پست بازگردد.

از سوی دیگر در طول هفت سال حضور سی کیروش در تیم ملی حواشی به قدری زیاد بود که کار چندین بار به بالاترین سطوح کشور نیز رسید و اواضع به قدری بیخ پیدا کرد که با دخالت رییس جمهور و وزیر ورزش کارلوس را در ایران نگه داشتند. جنجال‏‌های بی پایان کی‌روش با اهالی فوتبال ایران و همچنین دستمزد بالای او، بالاخره مدیران فدراسیون فوتبال را متقاعد کرد که با فردی کم حاشیه‌‏تر و صد البته با دستمزدی کم‌تر را جایگزین کیروش کنند.

پایان پیام

کد خبر : 92715 ساعت خبر : 3:13 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=92715
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات