مدارس را برای فوتبال دیدن باز بگذارید

مدارس را برای فوتبال دیدن باز بگذارید

خبر آمد که: «دیدن فوتبال در کافه‌ها و رستوران‌ها ممنوع است».

پایگاه خبری گلونی، راضیه حسینی: فکر کنید در کافه‌ای، رستورانی نشسته‌اید. بازی پرتقال و ایران دارد پخش می‌شود. دقیقه‌ی بیست و پنج، جهانبخش ، رونالدو را دریبل زده و پا به توپ به سمت دروازه‌ی پرتقال نزدیک می‌شود، و در یک لحظه‌ی تاریخی، نتیجه‌ی بازی یک هیچ به نفع ایران می‌شود.

همه به هوا می‌پرند، جیغ و داد و بیداد راه می‌اندازند. مسٶلان نگران این هستند که مردم بد عادت شوند و ببیند زن و مرد، خانوادگی درکنار هم نشسته‌اند و فوتبال می‌بینند. تازه شادی هم می‌کنند. اگر پس فردا فیل ملت یاد هندوستان کند و باز بگویند چرا خانم‌ها را به استادیوم راه نمی‌دهید چه؟

تا بانوان می‌خواهند وارد ورزشگاه شوند می‌گویید زیر ساخت آماده نیست. زیرساخت تا هم بخواد آماده بشود عمر ما تمام شده است.

با این شرایط و نگرانی‌ها کجا مناسب است؟

مدارس. بله، مدارس کاملا آمادگی لازم برای رفاه حال مسئولین را دارند.

اولا کاملا تفکیک شده‌اند.

مدارس پسران برای فوتبال دیدن آقایان و دختران برای خانم‌ها. چندتا ناظم هم بالای سر جمعیت می‌گذارند تا زیادی جو گیر نشوند. از بلندگوی مدرسه هم آهنگ یازده ستاره‌ی آقای سالار عقیلی را پخش می‌کنند و ملت خود‌به‌خود آرام و بی‌صدا فوتبال می‌بینند.

فقط مسئولان عزیز توجه کنند برای بانوان حتما ناظم خانم بیاورند، چون زدن موی این همه آدم کاربسیار دشواریست.

ولی به نظرم راحت‌ترین کار این است که  بنشینیم خانه و فوتبالمان را تماشا کنیم. حداقل در خانه با آرامش شادی پس از گل می‌کنیم.

حالاحالاها کار داریم تا زیرساخت‌های فوتبال دیدن دسته جمعی در جاهای عمومیِ کشورمان فراهم شود. شاید دو، سه یا چهار تا جام جهانی دیگر.

پایان پیام

کد خبر : 92383 ساعت خبر : 4:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=92383
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات