آرژانتین از پس شادی ایسلندی برنیامد

آرژانتین پنالتی را گل کرد و بعدش شش گل دیگر زد و هشت بر یک پیروز شد.

پایگاه خبری گلونی، مهرداد حسین‌زاده:

فرانسه – استرالیا:

فرانسه که به عنوان یک مدعی پا به رقابت‌ها گذاشته است در برابر استرالیایی قرار گرفت که صرفا به عنوان کانگوروها وارد این مسابقات شده است.

اما با شروع بازی دیدیم فرانسه هم خیلی مدعی نیست. البته انها دوست داشتند مدعی باشند و بازی‌شان ترس به دل رقبا بیاندازد ولی به دوست داشتن نیست. من هم دوست دارم همین امروز ده میلیارد به حسابم واریز شود که خب شدنی نیست.

از آن ور استرالیایی‌ها هم توانستند با یک بازی حساب شده، تا نیمه‌ی دوم تحمل کنند و گل نخورند. اما از آنجایی که تحمل هم اندازه‌ای دارد، بالاخره پنالتی دادند. البته داور پنالتی را نفهمید ولی سیستم کنترل ویدئویی با اینکه حدود ده ثانیه‌ای از آن صحنه گذشته بود فهمید؛ و لامصب نشان داد حواسش به همه جا هست.

شادی گل فرانسوی‌ها خیلی دوام نداشت و اینبار اومتیتی بازیکن فرانسه که یک لحظه خودش را با دیگو مارادونا اشتباه گرفته بود مرتکب پنالتی شد (بنده خدا احتمالا ماجرای دست خدا را برعکس شنیده بود) همین باعث شد استرالیا گل مساوی را بزند.

اما بازهم فرانسه یک گل زد که اگر جناب کنترل ویدئویی نبود شاید دیده نمی‌شد و در نهایت با همین گل بازی را برد.

دنیل ارزانی بازیکن استرالیا هم در این بازی به میدان آمد تا دو رکورد بزند. اول کم‌سن‌ترین بازیکن، دوم اولین بازیکن لرستانی که برای تیم ملی استرالیا بازی می‌کند.

آرژانتین – ایسلند:

آرژانتین دیگر مدعی قهرمانی رقابت‌ها با اعتماد به نفس در برابر ایسلند قرار گرفت. آنها با برخورداری از یک خط حمله آتشین می‌خواستند ایسلند را بترکانند. ایسلند هم با برخورداری از هیچ چیز آتشین می‌خواست این طوری نشود. آنها فقط با تکیه با ساق بازیکنانشان و تشویق‌هایی که تماشاچیانش از ما ایرانی‌ها یاد گرفته‌اند می‌خواستند مقاومت کنند. اما مقاومت خیلی دوام نیاورد و آقای سرجیو اگوئرو با آن اسم میانی ضایع‌اش دروازه‌شان را باز کرد.

همانطور که می‌دانید آن سبک تشویق بر هر درد بی درمانی دواست و منجر شد تا ایسلند با دوتا حمله‌ی ریز گل مساوی را بزند.

بعد از آن بازی نسبتا پایاپای پیش رفت تا اینکه به نفع آرژانتین پنالتی اعلام شد.

اگر بازی را ندیدید و به اینترنت هم دسترسی ندارید باید بدانید آرژانتین پنالتی را گل کرد و بعدش شش گل دیگر زد و هشت بر یک پیروز شد.

اما اگر به هرکدام از آیتم‌های بالا دسترسی دارید، پاراگراف قبلی را بی‌خیال شوید.

متاسفانه رویم به دیوار، خاک بر دهانم، لعنت بر قلب سیاه شیطان، من شرمنده‌ام ولی لیونل مسی پنالتی را از دست داد تا بازی مساوی تمام شود.

بازهم از تمام طرفداران آرژانتین، بارسلونا، مردم ساکن بوینس آیرس و حومه و هم‌چنین خانواده‌های رجبی به غیر از داوود پسر کوچکشان که طرفدار برزیل است، معذرت خواهی می‌کنم که این متن را نوشتم و توی آن مسی پنالتی از دست داده است.

پایان پیام

کد خبر : 94760 ساعت خبر : 8:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94760
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات