آقای روحانی گله داریم و به افطاری نمی‌آییم

آقای روحانی گله داریم و به افطاری نمی‌آییم

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تعدادی از هنرمندان دعوت دکتر روحانی رئیس جمهور را برای شرکت در میهمانی افطاری رد کردند.

آغازگر این پویش اعتراضی خانم پرستو گلستانی بوده است. او در اینستاگرام نوشته است: «وقتی مردم ما به سختی زندگی می‌کنند و حتی دسته‌ای از مردم سفره سحری‌شان خالی است این افطاری‌ها از گلویم پایین نمی‌رود.»

احسان کرمی،‌ فلور نظری، آناهیتا همتی و سپیده گلچین جزو نخستین کسانی هستند که به این پویش پیوسته‌اند و با انتشار عکس کارت دعوت این مراسم چند خطی از دولت و اوضاع جامعه گله کرده‌اند.

آقای روحانی گله داریم و به افطاری نمی‌آییم

کرمی نوشته است: « ضمن سپاس از دعوت حضرتعالى به عرض می‌رساند که با توجه به شرایط بد اقتصادى و روحى مردم کشورمان باور این حقیر بر این استوار است که چنین گردهم‌آیى‌هایى که مستلزم صرف هزینه‌هاى زیاد است (و تعدادشان هم کم نیست) شاید حداقل از نگاه بنده و تعدادى از همکارانم چندان ضرورى نباشد.»

فلور نظری با انتقاد از ممنوع‌الکار بودن، ممنوع التصویری، ممنوع‌الخروج بودن و یا ممنوع‌الورود برخی هنرمندان گفته است که در شرایطى که سفره هموطنانم خالى ست و شرایط سخت و غیرقابل تحملى را ناچارا با صبورى مى‌گذرانند در این مراسم افطار شرکت نمی‌کنم.

آناهیتا همتی هم نوشت: «واقعا در چنین شرایطی که من و مردم با فقر دست و پنجه نرم‌ می‌کنیم، در حالیکه کوچکترین اعتراضی هم سرکوب می‌شود، برای خودم حضور در چنین مکانی را جایز نمی‌دانم.»

پایان پیام

کد خبر : 92896 ساعت خبر : 10:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=92896
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات