برد سخت ستاره‌های کم فروغ فرانسه برابر کانگوروها

پایگاه خبری گلونی، شایان شاملو: بر خلاف انتظارها فرانسه با همه‌ی ستاره‌هایش به سختی توانست از سد قهرمان آسیا عبور کند.

تحلیل نیمه اول:

فرانسه بازی را طوفانی آغاز نکرد. دفاع چند لایه استرالیا به خوبی توانست در دقایق ابتدایی فشار فرانسوی‌ها را کنترل کند.

طرح اصلی خروس‌ها برای رسیدن به گل ارسال توپ به پشت دفاع برای گریزمان بود. استرالیا اما با هشت مدافع در محوطه جریمه خودش این طرح را تقریبا خنثی کرد.

ستاره‌های فرانسوی بازی قابل قبولی را از خود به نمایش نگذاشتند. بنجامین پاوارد و لوکاس هرناندز از گوشه‌ها نفوذ می‌کردند و خروس‌ها با ۶ نفر در فاز هجومی شرکت می‌کردند اما راه به جایی نمی‌بردند.

استرالیا پس از پانزده دقیقه اول در باقی زمان بازی با کنترل کردن امباپه و دمبله توانستند بازی خوبی از خود نشان دهند. نقشه‌ی اصلی کانگوروهای استرالیایی برای رسیدن به گل استفاده از ضربات ایستگاهی بود. نقشه‌ای که با ارسال های خوب آرون موی تا آستانه باز کردن دروازه هوگو لوریس هم پیش رفت اما در نهایت ثمری نداشت.

تحلیل نیمه دوم:

فرانسه در این نیمه باز هم با ارسال توپ به پشت دفاع استرالیا قصد داشت به گل برسد. طرحی که بالاخره در دقیقه ۵۸ موثر واقع شد و با فرار گریزمان از چنگ جاش ریزدون منجر به خطای پنالتی و گل اول فرانسه شد.

گل تساوی استرالیا نیز از روی همان نقشه ضربات آزاد و با اشتباه اومتیتی به دست آمد. تعویض‌های دشان در این نیمه با اضافه کردن فکیر و ژیرو در خط حمله دیگر مدافعان کناری فرانسه نفوذ چندانی نکردند.

گل دوم فرانسه هم روی یک اتفاق رخ داد شوت پوگبا با برخورد به بازیکن استرالیا وارد دروازه این تیم شد. خروس ها بازی را بردند اما در حد و اندازههای یک تیم مدعی قهرمانی نشان ندادند. استرالیا اما با این بازی نشان داد اگر کمی شانس بیاورد می‌تواند از این گروه صعود کند.

پایان پیام

کد خبر : 94761 ساعت خبر : 8:25 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94761
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات