تاثیر اخراج لوپتگی بر بازی ایران و اسپانیا

پایکاه خبری گلونی، محمد ساکی: فدراسیون فوتبال اسپانیا در حرکتی تاریخی کمتر از ۲۴ ساعت تا شروع بزرگترین رویداد فوتبالی جهان، به دلیل مذاکره پنهانی لوپتگی با سران رئال‌مادرید او را اخراج و فرناندو هیرو کاپیتان سابق رئال که البته سابقه درخشانی در عرصه مربیگری ندارد جانشین او شد.

اما در ذهن هواداران اسپانیا در همه جای دنیا، این موضوع موج م‌یزد که سرنوشت اسپانیا بعد از لوپتگی چه خواهد شد! ۲۰‌ بازی با ۱۲ برد و بدون شکست کارنامه او در قامت سرمربی اسپانیا.

اما برای ما همچنان بازی اول حکم فینال دارد. اگر همانطور که کیروش وعده داده آنالیز خوبی از مراکش انجام شده باشد ما امیدوار باشیم با یک ترکیب از بازیکنان آماده، گل اول را به مراکش بزنیم، می‌توانیم امیدوار باشیم گل زدن همچنان به تیم کیروش کار سختی باشد آنوقت ما می‌توانیم منتظر شگفتی باشیم.

خوب با بد اخراج لوپتگی

اسپانیا در دو جام‌جهانی قبلی هم در آفریقا و هم در برزیل بازی اول را با شکست آغاز کرد و اساسا در ابتدای راه قدرتمند و یکدست نشان نمی‌دهد.

اگر با همین تفسیر، اسپانیا مقابل پرتغال امتیاز از دست بدهد آن موقع اهمیت و البته هیجان دیدار ما با اسپانیا دو برابر خواهد شد.

با اخراج لوپتگی بازی حساس اسپانیا با پرتغال حساس‌تر شد. این بازی که شاید مهم‌ترین و پربیننده‌ترین بازی مرحله گروهی باشد حالا تماشاگر بیشتری خواهد داشت.

برخی این طور تفسیر می‌‌کنند که اخراج لوپتگی تاثیری بر عملکرد تیم حرفه‌ای و بازیکنان حرفه‌ای این تیم نمی‌گذارد اما برخی خبرها از اردوی اسپانیا به گوش می‌رسد که این اتفاق تاثیر روحی بر بازیکنان گذاشته است.

شاید بتوان گفت هر دو بازی اول تکلیف گروه مرگ را مشخص خواهد کرد.

برندگان روز اول شانس زیادی برای صعود دارند.

پایان پیام

کد خبر : 94485 ساعت خبر : 3:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94485
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات