تصاویری از مراسم افتتاحیه جام جهانی روسیه ۲۰۱۸

پس از پایان یافتن مراسم افتتاحیه جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ که کمتر از ۳۰ دقیقه به طول انجامید بازیکنان تیم‌های ملی فوتبال روسیه و عربستان برای برگزاری نخستین بازی رقابت‌ها وارد زمین چمن ورزشگاه لوژنیکی مسکو شدند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، بالاخره انتظارها به پایان رسید و سوت آغاز بیست و یکمین جام جهانی در روسیه زده شد.

طبق روال قبل از اولین بازی رقابت‌ها مراسم افتتاحیه برگزار شد.

یک ساعت وبیست و دو دقیقه قبل از آغاز بازی تیم‌های روسیه و عربستان، جام جهانی فوتبال توسط ایکر کاسیاس، دروازه‌بان پیشین تیم ملی اسپانیا و ناتالیا، هنرمند روس وارد ورزشگاه لوژنیکی مسکو شد.

در مراسم افتتاحیه جام جهانی روسیه که با شکوه هرچه تمام‌تر و به نحو احسن به پایان رسید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و اینفانتینو رئیس فیفا نیز سخنرانی کردند.

معمولا در افتتاحیه‌ها کشور میزبان سعی بر این دارد که قدرت خود را در برقراری نظم و برنامه‌ریزی یه رخ کشورهای میهمان بکشد.

روسیه در این مراسم بسیاری از نمایش‌های محلی با موضوعات مختلف فرهنگ کشورش را به نمایش گذاشت.

همچنین بسیاری از خواننده‌ها و هنرمندان روسی با خوشامدگویی به کشورهای مهمان هنرنمایی کردند.

سپس موزیکی از خوانندگان مطرح روسی برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه پخش شد و روبی ویلیامز، خواننده انگلیسی نیز به اجرای چند آهنگ پرداخت. رونالدو، ستاره پیشین فوتبال برزیل هم به همراه تعدادی از کودکان در این بخش با خواننده انگلیسی همکاری کردند.

این مراسم برخلاف مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بسیار ساده اما باشکوه برگزار شد و روسیه نشان داد که که مستحق میزبانی این جام جهانی بود.

در شهر مسکو هم فضای امنیتی خاصی بر شهر حاکم بود و پلیس مسکو برای برقراری امنیت کامل این مراسم تمام توان خود را به کار گرفته بود.

پس از پایان یافتن مراسم اصلی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ که کمتر از ۳۰ دقیقه به طول انجامید بازیکنان تیم‌های ملی فوتبال روسیه و عربستان برای برگزاری نخستین بازی رقابت‌ها وارد زمین چمن ورزشگاه لوژنیکی مسکو شدند.

گزارش تصویری از افتتاحیه جام جهانی روسیه

پایان پیام

کد خبر : 94526 ساعت خبر : 8:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94526
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات