تقابل لباس قشنگ‌های جام جهانی

دو تا از لباس قشنگ‌های جام از دو قاره اروپا و آفریقا در برابر هم به یک اندازه شانس داشتند.

پایگاه خبری گلونی، مهرداد حسین‌زاده:

دانمارک – پرو:

قبل از شروع جام می‌شد احساس می‌شد که بازی این دو تیم خیلی جذاب نباشد. این حس حتی به بازیکنان هم منتقل شده بود. طوری‌که وقتی کانال را عوض کردیم و زدیم شبکه سه، بازیکن‌های دو تیم خودشان اسکوربورد ورزشگاه را زده بودند شبکه چهار داشتند و مستند حیات وحش می‌دیدند.

اما وقتی داور اسکوربورد را خاموش کرد و دستور شروع بازی را داد، همه چیز عوض شد.

دو تیم بر خلاف پیش‌داوری‌ها بازی زیبایی ارائه دادند و نوبتی به دروازه‌ی هم حمله کردند.

در چند صحنه هم کسپر اشمایکل به خوبی ناجی دروازه تیمش شد تا نشان دهد ژن خوب می‌تواند مفید باشد به شرطی که برای سیاستمداران نباشد.

البته پرو با کمک آقای سیستم کنترل ویدئویی صاحب یک پنالتی شد ولی بازیکن‌شان توپ را به قهقرا فرستاد. بعد از این صحنه صدای «آی» و «مگه کوری بدبخت» توپ از تمام گیرنده‌ها شنیده شد. حتی گیرنده‌های سیاه و سفید.

نیمه دوم نیمه دانمارک بود آنها بازی را به دست گرفته بودند چون بین دو نیمه شیرینی دانمارکی خورده بودند (نویسنده بی نمک کم مایه)

دانمارکی ها در دقیقه ۶۰ گل پیروزی را زدند.

کرواسی – نیجریه:

دو تا از لباس قشنگ‌های جام از دو قاره اروپا و آفریقا در برابر هم به یک اندازه شانس داشتند.

نیجریه و کرواسی هر دو بازیکنان معروفی در تیم‌های بزرگ باشگاهی دنیا دارند. به همین دلیل انتظار از آنها زیاد است. این انتظار داشتن بزرگترین مشکل بشری است.

کرواسی از شروع بازی سوار بر بازی بود. حالا سوار کجایش نمی‌دانم. به گفته کارشناسان هافبک‌های طراح کرواسی باعث شدند این اتفاق بیافتد. هافبک طراح بودن واقعا کار سختی است. چون اینکه بتوانی فوتبال بازی کنی و همزمان طراحی کنی کار هرکسی نیست.

حمله‌های گاه و بیگاه کرواسی ادامه داشت تا اینکه طی یکی از این حمله‌ها، منجر به گل به خودی بازیکنان نیجریه شد. ما از این گل نتیجه می‌گیریم که آفریقایی‌ها آمده‌اند تا گل به خودی را با گل به خودی روشن کنند.

بعد هم بازی همینطوری ادامه داشت. هرچقدر هم نیجریه سعی کرد نتیجه را عوض کند فایده نداشت. تا ثابت شود لباس زیبا شخصیت و قدرت نمی‌آورد. مثل ماشینهای گران و خانه‌های بالای شهری. البته خوب که فکر می‌کنم ماشین گران و خانه بالا شهری شخصیت نه ولی قدرت می‌آورد.

کرواسی در آخرهای بازی صاحب یک پنالتی بدون دخالت آقای سیستم کنترل ویدئویی، و آن را گل کرد تا تیر خلاص را بزند.

سعی کنید مثل کرواسی باشید. چرایش را نمی‌دانم ولی شما باشید تا شب‌های آینده بگویم چرا.

پایان پیام

کد خبر : 94846 ساعت خبر : 9:26 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94846
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات