تیم ملی ایران را باور کنیم

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: برد تیم ملی ایران در مقابل مراکش سرسخت فقط یک پیروزی معمولی سه امتیازی نبود. بلکه اتفاق خوشایندی بود تا فوتبالیست‌های ما خودشان را باور کنند.
اگرچه گل تیم ملی کشورمان که ما را به پیروزی رساند توسط بازیکن مراکش به ثمر رسید ولی نمی‌توان موقعیت‌های خوبی که بچه‌ها برای ایجاد آن تلاش کردند را نادیده گرفت.
نداشتن اعتماد به نفس یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ما در فوتبال آسیا خصوصا ایران است. که اگر استرس ناشی از همین ترس‌ها نبود در اوایل بازی تیم ملی ایران آن‌گونه ساکت نمی‌نشست در موضع دفاعی.
دیگر می‌شود امیدوار بود به پیروزی‌های بعدی. الحق که حمایت مردم هم قابل تقدیر است.
این پیروزی‌های ملی همان چیزی است که مردم ما نیاز دارند. خوشحالی‌های دسته جمعی، همین پایکوبی‌ها و شادی‌های مشترک است که حالا سراسر ایران را به خیابان‌ها کشانده.

اتحاد ملی

اتحاد ملت ما در حمایت از فوتبالیست‌ها بی‌نظیر است. این یک شروع جانانه بود برای بازی‌های جام جهانی. اگر تا به الان دلمان خوش بود به تساوی در مقابل تیم‌های بزرگ حالا باید به پیروزی فکر کنیم و بازیکن‌ها هم بهترین‌شان را ارایه دهند و بدانند شایسته پیروزی و صعود هستند.
کسی چه می‌داند شاید این همان شروعی باشد که تا الان منتظرش بوده‌ایم. مگر فوتبالیست‌های ما چه کم دارند؟ فقط کافیست باورشان کنیم.
ساعت از نیمه شب گذشته اما هنوز صدای بوق ماشین‌ها و فریادهای ایران ایران مردم صدای غالب خیابان است. صدایی که صلابتش رعشه به اندام هرکسی می‌اندازد.
کاش ایران همیشه همین‌گونه شاد باشد و اگر صدایی در خیابان‌هاست از سر شادی و شعف مردم باشد.
به امید درخشش‌های بعدی برای تیم ملی کشورمان.
پایان پیام

کد خبر : 94694 ساعت خبر : 2:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94694
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات