جام جهانی روسیه پای خیلی‌ها را به کلانتری باز کرد

احتمالاً این ۷۰۰ نفر انقد تحت تأثیر جام جهانی قرار گرفتنن و ذهنشون مشغول ماجراس که حتا تو خواب هم هر چند ساعت یه‌بار می‌پرن و می‌گن «شرط می‌بندم…»

پایگاه خبری گلونی، نگار فیض‌آبادی: در حالی که شما دارین انتخاب می‌کنین برای تماشای بازی ایران در جام جهانی روسیه، به سینماها و پارک‌ها برید یا اینکه تو خونه بمونین و سر انتخاب نوع تخمه با خونواده چونه می‌زنین و پدر خونواده هم یه سنگر محافظتی برای کنترل تلویزیون تعبیه کرده، یه عده هم هستن که به خاطر جام جهانی روسیه، پاشون به کلانتری باز شده. به گفته پلیس فتا، «در آستانه جام جهانی فوتبال، ۷۰۰ نفر که در سایت‌های شرط بندی فوتبال فعالیت می‌کردند، دستگیر شدند.»

تحت تأثیر جام جهانی

احتمالاً این ۷۰۰ نفر انقد تحت تأثیر جام جهانی قرار گرفتنن و ذهنشون مشغول ماجراس که حتا تو خواب هم هر چند ساعت یه‌بار می‌پرن و می‌گن «شرط می‌بندم…»، بعدم دوباره می‌خوابن. به نظرم این دسته رو باید یه سفر بی‌بازگشت (بدون توالت ایرانی) بفرستن مریخ که دیگه هوای این کارا به سرشون نزنه.

البته هیچ بعید نیس اونجا هم سایت شرط‌بندی راه بندازن و سرِ این شرط ببندن که زندگی تو مریخ، برای بشر امکان‌پذیره و آدما با خیال راحت می‌تونن زمین و محیط‌زیست و… نابود کنن، یا اینکه نه، بگن تو مریخ، خبری از زندگی نیس. پس هوای زمین رو داشته باشین.

پلیس فتا، حواسش به همه‌چی هس

پلیس فتا علاوه‌بر‌اینکه حواسش به همه‌چی هس، باید از این ۷۰۰ نفر بپرسه واقعاً شما این‌ قدرت ریسکتون رو از کجا میارین؟ همچنین در ادامه باید بپرسن شما کار و زندگی ندارین؟ شرط ‌می‌بندم باهاتون که کار و زندگی ندارین که وقت ما رو در آستانه جام جهانی گرفتین. نمی‌ذارین دو دقیقه با آرامش فوتبالمون رو ببینیم.

آتو دست مسئولان ندین

در حال حاضر تو ایران شرایطی داریم که هر لحظه ممکنه برخی از مسئولان به سبک معاون وزیر بهداشت بگن اگه مردم پول ندارن، پس چرا شرط‌بندی می کنن؟

که البته تو این مورد، واقعاً سوال منطقی و به جاییه. پس بهتره با تصمیمای اشتباه، آتو دست مسئولان ندین.

پای حیوانات را وسط نکشین

از اونجایی که کلی از صفحات مجازی، از فروش اعضای بدن حیوانات برای بخت‌گشایی و دعانویسی و… استفاده می‌کنن و پول درمی‌آرن، از عزیزان شرط‌بند خواهش می‌کنم واسه شرط‌بندی‌هاتون، به‌شیوه سنتی خودتون عمل کنین و پای حیوانات رو وسط نکشین. مثلا از فردا نگین که کفتار پیش‌گو، ویژه جام جهانی از راه رسید و بعدشم کلی پول به جیب بزنین.

پیشنهاد ما به شما

یه راه بهترم ما بهتون پیشنهاد می‌کنیم. اینکه مثل بچه انسان، بشینین کنار خونواده‌تون و نهایتاً سر اینکه برید سینما، پارک یا تو خونه فوتبال ببینین، چونه بزنین و تخمه مورد علاقه‌تون رو انتخاب کنین. خدایی انصاف نیس در آستانه جام جهانی، خونواده‌تون رو اسیر خودتون کنین و یه پاشون کلانتری باشه و یه پاشون هم خونه و با سرگردونی، پوست‌تخمه‌ها رو هم تو مسیر کلانتری و خونه، بریزن رو زمین.

پایان پیام

کد خبر : 94669 ساعت خبر : 7:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94669
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات