دوچرخه‌سواران حامی محیط زیست به قزوین رسیدند

دوچرخه‌سواران حامی محیط زیست به قزوین رسیدند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین از طرح رکاب زنی دوچرخه‌سواران کرجی به مناسبت هفته محیط زیست و حضور آنها در قزوین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، حسن پسندیده اظهار داشت: این دوچرخه‌سواران که از روز دوشنبه ۲۸ خرداد طرح رکاب‌زنی به مقصد استان های قزوین و زنجان را آغاز کرده بودند دوشنبه شب را در قزوین بیتوته کرده و صبح امروز راهی استان زنجان شدند.

دوچرخه‌سواران حامی محیط زیست به قزوین رسیدند

پسندیده تصریح کرد: گروه ۵ نفره دوچرخه‌سواری که برنامه‌های زیادی با اهداف و شعرهای محیط زیستی از جمله برنامه سه‌شنبه‌های بدون خودرو را در استان البرز اجرا می‌کنند، این تور دوچرخه‌سواری را به مناسبت روز جهانی محیط زیست و شعار «آسمان آبی، زمین پاک» برگزار می‌کنند.

وی در پایان گفت: این گروه که طی سفر چهار روزه و به صورت رفت و برگشت مسیر کرج تا شهر زنجان را رکاب‌زنی خواهد کرد، صبح امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و دیگر همکاران این اداره کل بدرقه و راهی زنجان شدند.

گلونی

اپ گلونی امکانی عالی برای این است که ایمن و راحت به سایت پایگاه خبری گلونی متصل شوید. این اپ را در گوشی خودتان نصب کنید و خبرها را بروز ببینید.

در گلونی به محض کلیک بر روی لینک آهنگ یا کلیپ مورد نظرتان به راحتی دانلود خواهد شد.

گلونی بهترین مکان برای تبلیغات شماست. به سئوی عالی گلونی اعتماد کنید.

ما سبک خودمان را برای خبررسانی داریم. با پایگاه خبری گلونی متفاوت خبر بخوانید.

ما کلیدواژه‌های شما را برای گوگل تعریف می‌کنیم و شما در جستجوی مخاطبان و مشتریان خود به راحتی پیدا می‌شوید.

پایان پیام

کد خبر : 95064 ساعت خبر : 7:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95064
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات