رنک فیفا را الکی از دست دادیم

رنکینگ جدید تیم‌های ملی فوتبال جهان اعلام شده است و تیم ملی ایران بعد از چند سال صدرنشینی، در رده دوم آسیا پشت سر استرالیا قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، ایران با ۷۰۸ امتیاز حالا تیم ۳۷ جهان است و تنها دلیلی که برای این نزول می‌توان آورد، نداشتن بازی‌های تدارکاتی است.

یک هفته دیگر جام‌ جهانی آغاز می‌شود و همه تیم‌ها در حال برگزاری بازی‌های تدارکاتی هستند تا هرچه بیشتر با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شوند.

لغو شدن بازی‌های تدارکاتی باعث شده است که ایران هم موقعیت خود در رنکینگ را از دست بدهد و هم با حداقل آمادگی تاکتیکی پای به این تورنمنت بگذارد.

آخرین رنکیک فیفا
آخرین رنکیک فیفا

دیپلماسی ضعیف فدراسیون فوتبال

تیمی چون ایران که بدنه اصلی آن در خارج از کشور بازی می‌کنند و همگی بازیکنان آن در نقاط مختلف جهان با سبک‌ها و تمرینات متفاوتی سال گذشته را گذرانده‌اند، باید برای هماهنگی، چندین بازی تداکارتی سبک و سنگین انجام می‌دادند.

اما سهل‌انگاری‌های و دیپلماسی ضعیف فدراسیون فوتبال، تیم ولی را در موقعیت خطرناکی قرار داده است.

اینکه کیروش چگونه این تیم را ارنج خواهد کرد سوال بزرگی است.

چیدمان یک تیم در همین بازی‌های تدارکاتی مشخص می‌شود، ولی تیمی که فقط با دو سه تیم درجه چندم بازی کرده است و بازیکنانش تنه به تنه بازیکنانی با کلاس بالای تکنیکی و تاکتیکی نشده‌اند، چگونه می‌خواهد در گروه مرگ جام جهانی روسیه آبروداری کن؟

ما البته همچنان امیدواریم. به معجزه فوتبال و دانش کیروش و این همه بازیکن خوب و جوان.

آخرین رنکیک فیفا
آخرین رنکیک فیفا

پایان پیام

کد خبر : 93829 ساعت خبر : 1:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=93829
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات