فاجعه‌‏ای به نام تیم ملی فوتبال عربستان

پایگاه خبری گلونی، شایان شاملو: تیم ملی روسیه در دیدار افتتاحیه جام جهانی با پنج گل تیم ملی فوتبال عربستان را شکست داد و بهترین شروع نتیجه تاریخ دیدارهای افتتایحه را کسب کرد.

نیمه اول:

عربستان بازی را با ترکیب ۴-۵-۱ آغاز کرد. پیتزی سرمربی عربستان با این ترکیب دفاعی قصد داشت تا در دقایق ابتدایی بازی از فشار حملات تیم میزبان بکاهد.

اما حملات پر شمار روسها به خصوص از سمت راست دفاع عربستان باعث شد تا آن‏ها خیلی زود در دقیقه دوازده بازی به گل برسند.

سانتر عالی گولوین به تیرک دوم و ضربه سر گازیانسکی میزبان را یک بر صفر پیش انداخت. روسیه پس از گل اول همچنان فشار خود را بر دروازه تیم عربستان حفظ کرد.

آنها نقطات ضعف عربستان را که عمق دفاع و ضعف در دفع توپ با ضربات سر و همچنین عملکرد کند مدافعان‎شان بود را به خوبی شناسایی کردند و با پرس از میانه میدان توانستد روی یک اشتباه دیگر از مدافعان عربستان و سرعت پایین اوسمه هوساوی توسط چریشف به گل دوم دست یافتند.

نیمه دوم:

برخلاف نیمه اول عربستان در دقایق ابتدایی دقایق کوتاهی توانست میزبان را کمی تحت فشار قرار دهد و حتی یک شانس گلزنی را هم از دست دادند.

اما بازیکنان روسیه هم از نظر بدنی و هم از نظر ذهنی شرایط بهتری را نسب به تیم عربستان داشتند و همین موضوع باعث شد تا دوباره روسیه به بازی مسلط شود. چرچسوف با یک تعویض هوشمندانه ژوبیا را به بازی آورد.

ژوبیا تازه نفس با قد ۱۹۶ سانتی متر تنها یک دقیقه پس از حضورش در زمین در دقیقه ۷۱ روی ارسال گولووین تیر خلاص را بالاتر از اوسامه و عمر هوساوی به قلب سبزقباهای عربستان زد.

شاگردان پیتزی هیچ برنامه ای منظمی برای نزدیک شدن به دروازه روسیه نداشتند و در دفاع نیز فاجعه ظاهر شدند. دو گل بعدی روسیه در دقایق پایانی بازی به ثمر رسید.

جایی که خستگی بر بازیکنان عربستان چیره شده بود و اشتباهات فردی آن ها به اوج خودش رسید. عربستان در تمامی خطوط بسیار ناامید کننده ظاهر شد.

شاید تصور اینکه آنتونیو پیتزی با این بازیکنان ضعیف و تیمی از هم گسیخته و بی برنامه بتواند حتی یک امتیاز از مرحله گروهی بگیرد سخت باشد.

اما روسیه میزبان علی رغم اینکه محک جدی ای در بازی افتتاحیه نخورد نشان داد تیمیست که شانس صعود به مرحله حذفی را دارد.

پایان پیام

کد خبر : 94571 ساعت خبر : 11:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94571
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات