پیشنهاد برای افزایش کاربران پیام‌رسان داخلی

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا:با آنکه این روزها، این ماه‌ها و این سال‌ها، همه مسئولان بر حمایت از تولید داخلی اتفاق نظر دارند. اما در عمل شاهد اقدامات چشمگیری نیستیم.

کوتاهی تک تک مردم در این مورد عیان است و جای تردید نیست. اما اینکه چرا دولت هیچ کاری نمی‌کند، تعجب‌انگیز است؟

انتظار می‌رود دولت به جای گذاشتن دست روی دست و انداختن پا روی پا، کمی هم برای فعالان ایرانی مشتری جور کند.

آیا درخواست رئیس یکی از پیام‌رسان‌های داخلی برای جور کردن چند میلیون کاربر در شبکه‌های داخلی، آیا درخواست بزرگی است؟

خوشبختانه دولت می‌تواند با راهکارهای بسیار ساده، مردم را به صورت محترمانه دعوت به شبکه‌های اجتماعی داخلی کند و مطمئن باشد مردم با رای و اختیار خود در شبکه‌های داخلی حضور پررنگ پیدا کنند.

از آنجایی که شاید مسئولان به فکر کارهای بزرگتری باشند، راه‌های ساده از دید آن‌ها پنهان می‌ماند.

چند پیشنهاد ساده به دولت

یک- دولت یارانه افراد را متناسب با تعداد حساب‌های کاربری هر فرد در شبکه‌های اجتماعی داخلی، مبلغ یارانه را به حساب آنها پرداخت کند. با توجه به آنکه انتظار می‌رود بسیاری در شبکه‌های داخلی حضور پیدا نکنند، بار مالی یارانه‌ها از روی دوش دولت کاهش چشمگیر خواهد یافت.

دو- بانک مرکزی با صدور دستورالعملی، تمامی بانک‌ها موظف گرداند تا تمامی جابجایی پول، پرداخت قبوض و هرگونه اقدام بانکی را تنها از طریق پیام‌رسان‌های داخلی امکان‌پذیر باشد.

سه- دولت با تشکیل کارگروه ویژه درباره سلبریتی‌ها، عکس‌های خصوصی آن‌ها را در صورت فعالیت اندک در شبکه‌های اجتماعی داخلی، به اشتراک بگذارد.

چهار- دولت می‌تواند به صورت دوره‌ای اسامی افرادی که به جامعه خود خدمت نمی‌کنند و فقط در شبکه‌های خارجی حضور دارند، به سازمان‌ها اعلام کند تا از ارائه خدمات به آن‌ها جلوگیری شود.

پنج- میزان فعالیت افراد در شبکه‌های داخلی شمارش شود و با در نظر گرفتن امتیاز برای فعالیت، به فعالان آن‌ها به قید قرعه هر روز جایزه تعلق گیرد.

من به دولت اطمینان می‌دهم با اجرای یکی از موارد فوق، مردم به صورت گروه گروه در پیام‌رسان‌های داخلی ثبت نام می‌کنند.

پایان پیام

کد خبر : 92540 ساعت خبر : 3:06 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=92540
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات