کسب ششمین ستاره برای فدراسیون فوتبال

کسب ششمین ستاره برای فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: سایت فدراسیون فوتبال ایران بعد از انتشار لیست نهایی تیم ملی ایران برای شرکت در جام جهانی روسیه، بر اثر بالا رفتن بازدید از این سایت، از دسترس خارج شد.

هرگاه چنین خبری ازفدراسیون فوتبال می‌شنویم، ناخودآگاه یاد سخن معروف محمدرضا ساکت دبیر کل فدراسیون در مناظره با علی کریمی می‌افتیم. ایشان فدراسیون فوتبال ایران را یک فدراسیون ۵ستاره نامیدند و سوژه خوبی برای طنازان ساختند.

اگر همین شش ماهه اخیر را در نظر بگیریم، ستاره‌های فدراسیون ابتدا با حاشیه‌ها در موضوع اسپانسر تیم ملی و باختن دوباره از عربستان در موضوع میزبانی تیم‌های باشگاهی شروع شدند، با لقب زشت‌ترین لباس تیم‌های حاضر در جام جهانی سه ستاره شد.

لغو شدن بازی‌های تدارکاتی پیش از جام جهانی چهارمین ستاره این فدراسیون را به ارمغان آورد و اکنون با از دسترس خارج شدن سایت برای انتشار خبر لیست تیم ملی، ستاره پنجم را به‌دست آورد.

کسب ششمین ستاره برای فدراسیون فوتبال

می‌بینید که جناب ساکت زیاد هم بی‌راه نگفته بودند و فدراسیون فوتبال ایران ستاره باران است. اینها ستاره‌های طلایی این شش ماه بود. اگر ریزبینانه به همه کارنامه این فدراسیون نگاه کنیم، لیاقت آن را دارند که به اندازه کهکشان راه شیری به آنها ستاره داده شود.

روند آماده‌سازی تیم ملی به شکلی است که اگر مشکل خاصی به‌وجود نیاید، ششمین ستاره که احتمالا بزرگترین و گل‌درشت‌ترین ستاره فدراسیون هم یاشد، ستاره ششم فدراسیون فوتبال چه ستاره‌ای است و برای چه چیزی به دست می‌آید؟

پایان پیام

کد خبر : 93519 ساعت خبر : 1:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=93519
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات