کمپ تیم ملی یک کمپ حرفه‌ای است

کمپ تیم ملی و شرایط خوب آن روحیه خوبی نیز به بازیکنان داده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، شاید تنها نکته مثبت در راه آماده‌سازی تیم‌ مای فوتبال ایران برای جام جهانی روسیه، کمپی باشد که در حال حاضر این در آن مستقر شده است و تمرینات خود را در آن دنبال می‌کند.

یکی از مزایای داشتن یک مربی حرفه‌ای چون کیروش همین انتخاب‌هاست. کیروش به گفته خودش در هر تیمی که مربی‌گری کرده است، بهترین کمپ‌ها را انتخاب کرده و هیچگاه تیمش از این نظر با مشکلی روبه‌رو نشده است.

کمپ ایتالیا به ایران رسید

کمپ اختصاصی باشگاه لوکوموتیو مسکو که در فاصله شش‌کیلومتری غرب مسکو قرار دارد.

کمپی که قرار بود در اختیار آتزوری قرار بگیرد و فدراسیون فوتبال ایتالیا این کمپ را اجاره کرده بود، اما حذف آنها باعث شد فرصت خوبی در اختیار فدراسیون فوتبال ایران برای اجاره این کمپ قرار بگیرد.

ناکامی هم‌تیمی‌های بوفون در راه رسیدن به جام جهانی این فرصت را در اختیار کیروش و فدراسیون فوتبال ایران گذاشت تا خیلی سریع وارد میدان شوند و این کمپ مجهز را مال خود کنند؛ باکوفکا که یکی از ١٧ کمپ مسکو برای میزبانی از تیم‌های حاضر در جام جهانی است، درست مثل کالوگا در منطقه‌ای آرام واقع شده است.

بازیکنان تیم ملی هم از حضور در این کمپ و امکانات آن اظهار رضایت کرده‌اند و اینچنین به نظر می‌رسد بعد چند روز حاشیه به دلیل لغو بازی‌های تدارکاتی، اکنون تیم به آرامش دست یافته است و انتظار بازی نخست را می‌کشد.

کمپ تیم ملی و شرایط خوب آن روحیه خوبی نیز به بازیکنان داده است.

پایان پیام

کد خبر : 94063 ساعت خبر : 6:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94063
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات