گزارش تصویری از تمرین تیم ملی

در این تمرین تیم ملی هیچ آیتم تاکتیکی از سوی کارلوس کیروش طراحی نشد و بیشتر جنبه تفریحی و نمایشی به منظور بالا بردن روحیه بازیکنان و احترام به حضور هواداران داشت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی،تمرین تیم ملی ایران بعد از برد مقابل لیتوانی در کمپ استروگینو مسکو با حضور تماشاگران ایرانی برگزار شد و  نشاط خاصی بین تمامی بازیکنان وجود داشت.

تمرین ایران با اجازه کادر فنی تیم ملی با حضور تماشاگران برگزار شد و حدود ۵۰ الی ۶۰ هواداران ایرانی از نزدیک تمرین را تماشا کردند و در ادامه با ملی‌پوشان عکس یادگاری گرفتند.

این تعداد هوادار با تشویق پرشور خود گرما و نشاط خاصی را در فضای تمرینی به وجود آوردند و به ملی پوشان روحیه دادند.

شاگردان کارلوس کیروش در ابتدای تمرین با پرچم ایران به سمت تماشاگران آمدند و آن‌ها را با امضا به تماشاگران تقدیم کردند. بعد از این حرکت ملی‌پوشان همراه با کادر فنی جلوی دوربین‌های عکاسی قرار گرفته و عکس یادگاری را ثبت کردند.

آن‌ها بعد از اینکه بدن‌های خود را گرم کردند به بازی تنیس فوتبال مشغول شدند. در این تمرین ستاره‌های تیم ملی از جمله علیرضا بیرانوند، سردار آزمون، محمدرضا خانزاده و وحید امیری در یک طرف زمین و در آن طرف رشید مظاهری، علیرضا جهانبخش، رضا قوچان‌نژاد و سامان قدوس قرار گرفتند و با کری‌های خاص خود فضای شادابی را در تمرین به وجود آوردند.

لازم به ذکر است که در تمرین تیم ملی هیچ آیتم تاکتیکی از سوی کارلوس کیروش طراحی نشد و بیشتر جنبه تفریحی و نمایشی به منظور بالا بردن روحیه بازیکنان و احترام به حضور هواداران داشت.

پایان پیام

کد خبر : 94042 ساعت خبر : 11:59 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94042
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات