گزارش تصویری از ورود تیم ملی فوتبال به روسیه

گزارش تصویری از ورود تیم ملی فوتبال به روسیه

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان اولین تیم حاضر در رقابت‌های جام جهانی وارد روسیه شد.

 تعداد زیادی خبرنگار، عکاس و تصویربردار با حضور در فرودگاه، ورود ایران را پوشش دادند.
ایرانیان مقیم مسکو با حضور در فرودگاه، به تشویق تیم ایران پرداختند و با شعارهای خود جو جالبی را در فرودگاه راه انداخته بودند.
در مراسم استقبال از تیم ملی فوتبال ایران رومان تریوشکوف، وزیر ورزش منطقه مسکو حضور داشت. وی در حاشیه این مراسم گفت: خوشحالیم که امشب به کاروان تیم ملی فوتبال ایران خوشامد می‌گوییم.

گزارش تصویری از ورود تیم ملی فوتبال به روسیه

از پذیرش این تیم در منطقه مسکو خوشحالیم و این شهر به خوبی مهیای میزبانی از میهمانان جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال شده است. اطمینان دارم که تمامی تیم‌های خارجی از اقامت در مسکو لذت خواهند برد.

فیفا نیز در توئیتر رسمی رقابت‌های جام جهانی در پیامی خطاب به تیم ملی به آن‌ها به عنوان نخستین تیمی که وارد روسیه شدند خوش‌آمد گفت

چندین کودک روس نیز با در دست داشتن پرچم ایران، به تیم ملی خوش آمد گفتند.
مسابقات جام جهانی فوتبال از روز ۱۴ ژوئن تا ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۸ در ۱۲ استادیوم و ۱۱ شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

ایران در جام جهانی

زمان بازی های ایران در جام جهانی
زمان بازی های ایران در جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران یکی از ۳۲ تیم حاضر در این رقابت ها در گروه مرگ با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه شده است.

ایران در اولین دیدار خود باید ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد ۹۷) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ برابر مراکش، در دومین دیدار در ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ۹۷) در ورزشگاه قازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود در ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۵ ژوئن (۴ تیر ۹۷) در سارانسک با یاران کریستینانو رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی می‌کند.

 

پایان پیام

کد خبر : 93617 ساعت خبر : 1:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=93617
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات