گزارش ویژه از کوکائین تا جام جهانی

پایگاه خبری گلونی، میثم کریمی: به فاصله ۱۱ روز تا آغاز بزرگترین رویداد فوتبالی دنیا با جدیدترین خبرهای مربوط به جام جهانی روسیه با شما هستیم.

جدیدترین اتفاقات مربوط به جام جهانی روسیه

کمپانی نایک به قدوس کفش نداد!

سامان قدوس

شرکت تولیدی البسه‌های ورزشی نایک با وجود قرارداد با هافبک ملی پوش کشورمان به او کفش نداد.

دو روز پیش سخنگوی کمپانی نایک اعلام کرد که با توجه به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حق پوشیدن کفش‌های این کمپانی آمریکایی را ندارند و تیم ملی ایران نیز در تورنومنت تحریم خواهد بود.

فغانی و کمک‌هایش به روسیه رسیدند

داوران بین‌المللی فوتبال کشورمان به روسیه رسیدند.

علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری داور و دو کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان که بامداد امروز راهی روسیه شده بودند به مسکو رسیدند.

تیم داوری ایرانی حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در روزهای آتی در کلاس‌های هماهنگی حضور پیدا خواهند کرد.

گزارشی از اردوی تیم ملی

تیم ملی

در مرحله نهایی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران، کادر فنی تیم ملی فرایند جدیدی را با پشتیبانی نوین از طرف کادر “های پرفرمنس” و پزشکی شروع کرده است و درهمین راستا اطلاعات علمی بیشتری برای اخذ بهترین تصمیمات و همچنین مدیریت شرایط تمرینی و ریکاوری بازیکنان ادغام می شود.

این کار اهمیت زیادی برای همه بازیکنان دارد؛ البته استفاده از این شیوه برای بازیکنانی مانند اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و مهدی طارمی که در چند ماه اخیر دچاربرخی مصدومیت شده‌اند، حیاتی است.

برای اینکه این بازیکنان با خطر آسیب دیدگی جدیدی روبه‌رو نشوند و به بهترین شرایط برای حضور در جام جهانی دست پیدا کنند، به طور دقیق می‌دانند که در هر جلسه تمرین باید چه مسافتی را بدوند و اینکه چه مسافتی را با چه سرعتی در سطوح مختلف طی کنند.

خبر روز

از کوکائین تا جام جهانی

Paolo Guerrero
Paolo Guerrero

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرو پس از سپری کردن ماجرایی عجیب در چند ماه اخیر، بالاخره توانست مجوز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

دو روز پیش خبری مبنی بر بخشیده شدن پائولو گوئررو و امکان حضور او در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ منتشر شد؛ خبری که برای هواداران تیم ملی پرو، خوشحال کننده‌ترین اتفاق ممکن در آستانه جام جهانی را در بر داشت. پرو بعد از ۳۶ سال به جام جهانی برگشته و شور و شعف مردم این کشور با خبر بازگشت کاپیتان ۳۳ ساله به تیم ملی دوچندان خواهد شد.

اما داستانی که برای گوئررو پیش آمد، عجیب و منحصر به فرد بود. او در جریان مسابقات تیم ملی کشورش در مرحله مقدماتی جام جهانی با یک محرومیت عجیب مواجه شد.

ماجرا از این قرار بود که در آزمایش این بازیکن پس از بازی روز ۵ اکتبر مقابل آرژانتین، اثراتی از مصرف کوکائین دیده شده بود. البته خود گوئررو معتقد بود که این ماده به صورت تصادفی و از طریق خوردن چای وارد بدن او شده بود. نتیجه اما محرومیت ۶ ماهه این بازیکن از حضور در میادین بود.

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرو در روسیه

در حین این اقدام های قانونی که از سوی مراجع مربوطه در جریان بود، حریفان تیم ملی پرو در جام جهانی نیز برای گوئررو گل کاشتند. سه کاپیتان تیم های ملی فرانسه،استرالیا و دانمارک که با پرو در گروه C جام جهانی همگروه هستند، نامه ای نوشته و امضا کردند و رسما خواستار بخشش کاپیتان تیم ملی پرو برای جام جهانی شدند.

پس از چند روز همه این تلاش‌ها جواب داد و به شکلی شگفت انگیز، دیوان سوئیس با بررسی پرونده، مجوز حضور پائولو گوئررو در جام جهانی ۲۰۱۸ را صادر و حکم محرومیت او را فعلا متوقف کرد.

دادگاه CAS هم اعلام کرده بود که تابع رای دیوان سوئیس خواهد بود. بدین ترتیب کاپیتان ۳۳ ساله تیم پرو با گذراندن چند ماه پر اضطراب و عجیب، سرانجام جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی را کسب کرد.

عکس روز

جام جهانی

نوستالژی فوتبالی

۲۰ لحظه خاص و عجیب در تاریخ جام جهانی

پایان پیام

کد خبر : 93381 ساعت خبر : 10:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=93381
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات