گلباران عربستان در جام جهانی ۲۰۰۲ و ۲۰۱۸

پایگاه خبری گلونی، محمد ساکی:،جام‌جهانی ۲۰۱۸ امروز با دیدار روسیه میزبان و عربستان آغاز شد.

عربستان با توجه به دیدارهای تدارکاتی قبل از جام، حریف خیلی دست‌وپا بسته‌ای به نظر نمی‌آمد ولی در نود دقیقه بازی مقابل روسیه حرفی برای گفتن نداشت.

۵ گل جام را برای عربستان در همان بازی اول تمام کرد. آمار بازی همه چیز را به سود عربستانی‌ها نشان می‌دهد ولی نتیجه و امتیاز از آن میزبان شد. بیشتر پاس‌های نماینده قاره کهن در زمین خودی داده می‌شد و به محض رسیدن به زمین روسیه نقشه‌ای برای استفاده از توپ‌ها نداشتند.

اما برخلاف آنها روسیه خوب می‌دانست در ضد حملات و ارسال‌های کناری چگونه از توپ استفاده کند. این عربستان را خیلی‌ها هاله‌ای از تیم‌ سال ۱۹۹۴ می‌دانستند و آنها در اولین بازی تمام این را ثابت کردند.

در سال ۱۹۹۴ عربستان شگفتی‌ساز شد و به عنوان تیم دوم از گروه خود به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد گروهی که هلند، بلژیک و مراکش هم حضور داشتند.

اما این تیم بیشتر شبیه  سال ۲۰۰۲ بود که در اولین بازی هشت گل از آلمان خورد و در نهایت هم در گروه با ۱۲ گل خورده چهارم شد و به عنوان ضعیف‌ترین تیم رقابت‌ها لقب گرفت.

روسیه به عنوان بازی نخست تیم فرصت طلبی نشان داد و باید صبر کرد تا دیگر بازی گروه بین مصر و اروگوئه نیز برگزار شود تا اعیار تیم‌های گروه آ مسابقات نشان داده شود.

روسیه تیمی مسن است. آیا آنها می‌توانند در مقابل مصر مقاومت کنند؟ اروگوئه نیز نماینده امریکایی جنوبی است و حریف سختی برای تیم‌های دیگر است.

عربستان را باید حذف شده این گروه نامید مگر این که فوتبال روی دیگر به ما نشان بدهد و با یک تیم متفاوت روبرو بشویم. آیا عربستان می‌تواند در دیدار بعدی با اروگوئه این تیم را شکست دهد؟

خلاصه بازی افتتاحیه جام جهانی

پایان پیام

کد خبر : 94550 ساعت خبر : 10:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94550
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات