آیت بی غم و جلوگیری از تشویق تماشاگران

پایگاه خبری گلونی، میثم کریمی: آیت بی غم با اینکه یک موضوع را از ابتدا تا انتها پیش برد اما از اواسط استنداپ کمدی نتوانست پیوستگی خود را حفظ کند.

او که در گروه رامبد جوان حضور دارد باز هم از یک شانس عالی بابت گروه نویسندگانی که رامبد در اختیار شاگردانش قرار داده برخوردار است.

بیان خوب و یک متن تقریبا کمدی باعث خنده گرفتن‌های زیادی از جانب مخاطبان داخل استودیو می‌شد اما وقتی با تشویق تماشاگران روبرو می‌شد با اشارات دست خود جلوی تشویق تماشاگران را می‌گرفت که به نظرم کار درستی نبود.

یک استنداپ کمدین برای خنده مخاطب خود اجرا می‌کند اما آیت بی‌غم جلوی همراه شدن مخاطب با خودش را می‌گرفت.

تئاتر کمدی

یک انتقاد دیگر که به این استنداپ کمدین وارد است این است که بیشتر از این که یک استنداپ کمدی اجرا کند یک تئاتر کمدی را اجرا کرد.

اما باید به این نکنه هم توجه داشت که نوع اجرایی که آیت بی‌غم داشت بعضا  کم و کاستی‌ها را جبران می‌کرد.

 همچنین شور و هیجان و پیوستگی که در اوایل متن داشت را نتوانست تا آخر حفظ کند و در اواخر استداپ دچار یک افت و یک فرود محسوس شد اما با یک پایان خوب توانست نظر مخاطبان را باز هم به خود جلب کند و ضعف پایانی خود را پوشش دهد.

باز هم کپی

نکته‌ای که در پایان استنداپ کمدی آیت بی‌غم جالب است این بود که پایان استنداپ کمدیش یک کپی از اجرای سال گذشته‌ مجید افشاری نفر دوم مسابقه استنداپ کمدی خنداننده شو سری اول برنامه خندوانه بود.

اما در آخر باید به این نکته اذعان کنیم که در کل آیت بی غم به نسبت اجراهای کمدین‌های دیگر یک اجرای قابل قبول داشت.

پایان پیام

کد خبر : 96622 ساعت خبر : 5:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96622
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات