تبلیغ مجانی در گلونی

تبلیغ مجانی در گلونی

گلونی یک پایگاه خبری رسمی است که با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع به فعالیت کرده است. این پایگاه خبری برای گردانندگان آن هزینه‌هایی در بر دارد که روزبه‌روز مانند دیگر اجناس و خدمات، مبالغ آن بالاتر می‌رود.

پایگاه خبری گلونی از شروع به‌ کار خود همواره سعی کرده است از هر حرکت فرهنگی و هنری که در کشور انجام می‌شود حمایت کند و تاکنون هم به آن پایبند بوده است. اما این حمایت باید طبق اصول حرفه‌ای و در چارچوب ویژه خود انجام شود.

به‌طور مثال گروه‌های موسیقی زیادی از گلونی درخواست می‌کنند که در این پایگاه خبری کنسرت‌های آنها تبلیغ شود. آن هم مجانی.

اینجاست که این گروه‌ها باید تفاوت یک پیج اینستاگرامی و یا کانال تلگرامی را با یک پایگاه خبری بدانند.

تبلیغ مجانی در گلونی

پایگاه خبری گلونی یک پیج دورهمی نیست که برای پرکردن اوقات فراغتِ گردانندگان آن ایجاد شده باشد. گلونی یک پایگاه خبری رسمی است که با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع به فعالیت کرده است. این پایگاه خبری برای گردانندگان آن هزینه‌هایی در بر دارد که روزبه‌روز مانند دیگر اجناس و خدمات، مبالغ آن بالاتر می‌رود.

ما ماهانه هزینه‌هایی بابت نگهداری، هاستینگ و به‌روزرسانی و پشتیبانی این پایگاه هزینه می‌کنیم که هر ماه این مبالغ بیشتر می‌شود.

پایگاه خبری گلونی، یک رسانه مستقل است

پایگاه خبری گلونی طبق اصولی که از ابتدای پایه‌گذاری بر آن اصرار دارد مانند مستقل بودن، از پذیرش تبلیغات دولتی صرف‌نظر کرده است و از این منبع درآمد چرب ولی دست‌وپاگیر استفاده نکرده است.

پس تنها منبعی که گلونی می‌تواند از آن راه کسب درآمد کند پذیرش تبلیغات همین گروه‌های هنری است.

از سوی دیگر مگر همین هنرمندان موسیقی و مدیران کنسرت‌ها که از ما درخواست تبلیغ رایگان دارند، خودشان مجانی می‌نوازند؟

البته گلونی همیشه و بدون چشم‌داشت از فعالیت‌های هنری خیریه مثل کنسرت‌های زیادی که در این سال‌ها برای کارهای خیر برگزار شده است، حمایت کرده است.

رسانه‌های مستقل بیش از دیگر رسانه‌ها احتیاج به کسب درآمد از منابع مالی بخش خصوصی دارند و حمایت از آنها یک رابطه دوطرفه را ایجاد می‌کند که هردو سوی این رابطه سود خواهند برد.

آگهی تبلیغاتی در گلونی

برای آگاهی تبلیغ در پایگاه خبری گلونی به اینجا مراجعه فرمایید و خیال‌تان بابت دیده شدن راحت باشد.

پایان پیام

کد خبر : 96096 ساعت خبر : 11:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96096
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات