شما کارشناس بازی سردار آزمون نیستید

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: فکر نکنم مردم هیچ کجای دنیا به اندازه ما ایرانی‌ها صاحب‌نظر باشد. صاحب نظر که می‌گویم اصلا دایره مشخص و محدودی ندارد ها. کلیه مسائل نظیر اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، علمی، فلسفه، ورزشی، نجوم و… را شامل می‌شود.

یعنی شما تصور کنید یک جریان سیاسی راه بیفتد، یک شبه تمام ملت تفسیرش می‌کنند، جریان اقتصادی باشد که دیگر نظریه است که صادر می‌شود… برای بقیه مسائل هم همانطور که کمی پیش گفتم اوضاع همین گونه است.

پس طبیعی است در حال و هوای فوتبالی این روزها همه مردم مفسر فوتبال شوند. به لطف این شبکه‌های اجتماعی هم که عرصه برای نظر فشانی و نظر پراکنی و نظردهی و نظرگیری و همه رقم نظر بازی ( آن نظربازی نه) فراهم است.

حتما شما هم در جریان اینستاگرامی و تلگرامی ضد سردار آزمون قرار گرفته‌اید. این‌که هرکسی از ظن خودش این بازیکن را قضاوت می‌کند و به خودش اجازه می‌دهد به او بی‌احترامی کند. آن‌قدر که موجب واکنش این بازیکن شود.

به نظر شما چند درصد از این صاحب نظرانی که این‌گونه حاشیه می‌سازند سردار را درست می‌شناسند؟ اصلا از افتخار آفرینی‌هایش خبر دارند؟ چرا باید صرفا برای ساختن بحث و حاشیه و خالی کردن حرص‌مان به یک بازیکنی که شخصیت دارد حمله کنیم؟

مدام در حال غرزدن هستیم

راستش در این چند روزه که خبرهای ضد سرداری را خواندم همه‌اش با خودم فکر کردم خدا را شکر یکی از بازیکن‌های ما گل به خودی نزد.

یعنی اگر آن اتفاق که برای بازیکن مراکشی افتاد برای یکی از اعضای تیم ملی ما می‌افتاد باید از ایران که هیچ از کره‌ی زمین می‌رفت. یک مثل معروف داریم که : “نشسته لب گود و می‌گوید لنگش کن” به راستی که مردم صاحب نظر ما همین لب گود نشینان هستند. ما این‌جا پای تلویزیون روی مبل خانه‌مان لم داده‌ایم و تخمه می‌شکنیم باز هم استرس داریم حالا تصورش را بکنید آن فوتبالیست‌هایی که باید ۹۰ دقیقه و بیش‌تر در زمین عرق بریزند.

به هرحال اگر کمی انصاف داشته باشیم و واقعا مقید باشیم به آن فرهنگی که همیشه دم می‌زنیم باید رفتار درست‌تری با ملی پوشان کشورمان داشته‌ باشیم و به قول معروف : گر تو بهتر می‌زنی بستان بزن. این را گفتم برای آن‌هایی که ادعا کرده‌اند اگر در بازی بودند از سردار آزمون بهتر بازی می‌کردند.

الان بهترین کار این است که به تیم ملی کشورمان روحیه بدهیم و آن‌ها را مثل همیشه حمایت کنیم و بیخیال آن‌هایی شویم که مدام در حال غر زدن هستند. مطمئن باشید این افراد در ایده‌آل‌ترین شرایط هم سوژه خودشان را پیدا می‌کنند.

پایان پیام

کد خبر : 95240 ساعت خبر : 11:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95240
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات