محسن چاوشی و سینا سرلک از رفاقت تا جدایی

محسن چاوشی و سینا سرلک از رفاقت تا جدایی

پایگاه خبری گلونی، میثم کریمی:خواندن قطعه‌ای به زبان کردی و لری بهانه‌ای برای همکاری محسن چاوشی و سیناسرلک در سال ۱۳۹۴ بود.

در قطعه «مینا» این دو خواننده به نوعی بازگشت به اصالت‌های خود را داشتند.

به هر حال اصالت‌هایی که اشتراک‌های بسیاری از نظر موسیقی دارند، باعث خلق اثری به نام «مینا» شد شاید برای نخستین بار در موسیقی ما بود که یکی از شناخته‌شده‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ (اگر نگوییم شناخته‌شده ترینش) در کنار یکی از خوانندگان تقریبا ناشناس موسیقی سنتی قرار می‌گرفت و این آغازی بود بر همکاری محسن چاوشی و سینا سرلک.

محسن چاوشی و سینا سرلک از رفاقت تا جدایی

محسن چاوشی و سینا سرلک

پس از موفقیت قطعه مینا دومین همکاری محسن چاوشی با سینا سرلک آهنگ کجایی در سریال شهرزاد بود.

سینا سرلک بعد از همخوانی در قطعه مینا این بار نیز در این اثر بخش‌هایی از «کجایی» را در پارت دوم این قطعه با چاوشی همخوانی کرد.

سرلک پیش از پخش این آهنگ در مصاحبه‌ای درباره همکاری مجدد با چاوشی گفته بود این موزیک، به سرعت جاىِ خود را در میانِ مردم باز خواهـد کرد و هرکس این کار را یکبار بشنود، این کار را زمزمه خواهـد نمود.

محسن چاوشى هنرمندِ با هوش و توانایی‌ست و نبضِ موسیقایىِ جامعه و مردم را بسیار خوب می‌شناسد و به همین دلیل است که در ژانرِ کارِ خودش، بسیار موفّق است .رفاقت با مُحسن برایم دلنشین است. چون از او چیزى جُز انسانیّت و مِهـر ندیده‌ام و همیشه برایش بهـترین‌ها را آرزو دارم.

این بود اولین اظهار نظر رسمی سینا سرلک درباره محسن چاوشی.

آهنگ کجایی به سرعت بین مردم انتشار یافت و موفقیت چشمگیری پیدا کرد.

سینا سرلک هم به مردم شناخته شد و این آغازی بود بر فعالیت‌ها و کنسرت‌های سینا سرلک که در کنار اسم محسن چاوشی نامی برای خود دست و پا کرد.

بعد از آهنگ بسیار موفق کجایی همکاری محسن چاوشی و سینا سرلک در آهنگ‌های افسار، فندک تب‌دار و ای‌دریغا در سریال شهرزاد ادامه داشت.

شروع اختلاف

محسن چاوشی و سینا سرلک

در شهرزاد ۲ به یکباره شایعه قطع همکاری محسن چاوشی و شهرزاد بر سر زبان‌ها افتاد.

در همین زمان پخش  آهنگ برخیز در قسمت نهم شهرزاد با صدای سینا سرلک به این شایعات قوت بخشید.

اما در قسمت یازدهم تک آهنگ کاش ندیده بودمت محسن چاوشی منتشر شد و سینا سرلک  از سریال کنار رفت.

و با یک پست اینستاگرامی به این مضمون با شهرزاد خداحافظی کرد:

پخش صدای من در قسمت ۹ شهرزاد، به قدری باعث ناراحتی برای عده‌ای شد که در قسمت یازدهم صدای من و نام من از این سریال حذف شد. ممنون از جناب فتحی عزیز که بنده را به فصل دوم شهرزاد دعوت کردند و از آن عده هم که مرا از این سریال حذف کردند ممنونم. یا حق.

بعد از این پست شایعات اختلاف او با محسن چاوشی تبدیل به خبر اول مطبوعات شد.

سینا سرلک که تا پیش از این انواع و اقسام تعریف‌ها را از محسن چاوشی در تلویزیون و مصاحبه ها کرده بود به یکباره شروع به مصاحبه بر علیه محسن چاوشی کرد.

چاوشی اما مثل ۱۵ سال گذشته  که با سکوت جواب همه را می‌داد این بار هم با سکوت جواب سینا سرلک را داد.

سرلک محسن چاوشی را متهم به این کرد که دوست دارد دیده شود!

او بارها علیه چاوشی در اینستاگرام مطالبی را منتشر کرد ولی اما در برنامه‌هایی مثل دورهمی و خندوانه تمام اختلافات با محسن چاوشی را تکذیب کرد.

اما در ویدئویی که به نازگی از سینا سرلک منتشر شده او از همکاری خوبش با محمدرضا گلزار در فیلم ساخت ایران  می‌گوید و باز هم به تندی علیه محسن چاوشی صحبت می‌کند.

ولی باز هم جواب  چاوشی سکوت است.

باید دید سرانجام این مصاحبه‌های پر از تناقض سینا سرلک به کجا می‌رسد و آیا باز هم شاهد همکاری این دو خواننده در کنار هم خواهیم بود یا نه.

پایان پیام

کد خبر : 95458 ساعت خبر : 5:16 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95458
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات