مظلومیت رستمی‌ نژاد در شورای شهر خرم‌آباد

پایگاه خبری گلونی، ولی‌الله میراسماعیلی: همگی داستان رستم و سهراب را در شاهنامه، شنیده یا خوانده‌ایم. حال در این روزگار اهل قلم می‌بایست داستانی برای ولی‌الله رستمی‌ نژاد و مظلومیت او در شورای شهر آن بنویسند.

ولی‌الله رستمی‌ نژاد همان کسی است که بعضی سایت‌های خبری از او به عنوان پرنده‌فروشی که پدیده انتخابات شوراها شد نام بردند

باور کنید یا نه، منتخب اول مردم خرم‌آباد برای نشستن روی صندلی‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، دستفروشی است که فقط با یک بنر سیار و ساده، بدون داشتن ستاد و هزینه کردن برای مهمانی‌های‌ آنچنانی، با کسب ۴۰ هزار و۸۶ رای از مجموع ۷۱۶ هزار ۱۴۸ رای مردم این شهر، به‌عنوان نفر اول شوراها راهی ساختمان شورا شده است.

پدیده انتخاباتی خرم‌آباد دارای تحصیلات عالی بوده و با رای حقیقی مردم بدون وعده انتخاباتی از قشر زجر کشیده و فقط به‌لطف خدا و همت مردم وارد شورای شهر شد.

رستمی‌ نژاد که جایگاه خود را رییس شورا می‌دانست، در ابتدای کار شورا به عنوان هیئت‌رئیسه سنی شورای شهر خرم‌آباد و در جلسات بدوی به عنوان رئیس کمیسیون تلفیق و نماینده شورای شهر خرم‌آباد در سازمان حمل‌ونقل نقل معرفی شد.

بارها این شعر را شنیده‌ایم:

تن آدمی شریف است به جان آدمیت

نه همین لباس زیباست نشان آدمیت

بی‌حرمتی به نماینده نخست مردم در شورای شهر

در یک مراسم کلنگ‌زنی که در فضای مجازی انتشار یافت، به وضوح عکس‌العمل همراهان و مسئولین شهر را با آقای رستمی‌ نژاد می‌بینم که چه راحت پشت به او کرده‌اند و روی از او برگردانده‌اند.

حال به‌نظر شما این مسئولین وقتی نسبت به همکار خود چنین حرکتی می‌کنند، برای مردم و به‌قول خودشان در شعارهای انتخاباتی، اربابشان کاری انجام می‌دهند؟!

وای بر ما که احساسات و طایفه‌گری باعث شده اساس کار را فراموش کنیم. چون هرکس بفکر خویش است …

امید است که این نوع حرکات درسی برای ما باشد که اگر خواستیم تصمیم بگیریم، بر اساس واقعیت‌ها، شایستگی‌ها و انسانیت باشد تا متحمل چنین بی‌حرمتی‌هایی نشویم.

در پایان بخشی از نامه امام علی (ع) به مالک اشتر (عهدنامه مالک) را متذکر می‌شوم: مباد که در گزینش‌آنها بر فراست و اعتماد و حسن ظن خود تکیه کنی.

زیرا مردان با ظاهرآرایی و نیکوخدمتی، خویشتن را در چشم والیان عزیز گردانند. ولی، در پس این ظاهر آراسته و خدمت نیکو، نه نشانی از نیکخواهی است و نه امانت.

پایان پیام

کد خبر : 95566 ساعت خبر : 10:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95566
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات