افسردگی زایمان مردان

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: می‌گن: طبق مطالعه جدید محققان، بروز افسردگی بعد از بدنیا آمدن فرزند به همان اندازه که در زنان متداول است در مردان هم وجود دارد.
البته در افسردگی زایمان در مردان به جای‌اینکه هورمون‌های بدن را درستکاری کنه، کاملاً بر روی واحد پردازشگر مرکزی مغز تاثیر می‌گذاره حتی دیده شده طرف واقعاً برای جور کردن دخل و خرجش بعد از سال‌ها سرمایه‌گذاری روی حل انتگرال، ازش استفاده کرده.

هزینه‌ها

شما باخالص دریافتی ۹۲۸ هزار تومان، برای خرید یک بسته پوشک وطنی۴۰ عدد کپی‌کاری شده طرح ترک باید کلی پول بدید. تازه اگه بچه‌تون به اون پوشک حساسیت نده. خیلی که بدشانسی بیارید مجبور می‌شوید از شیرخشک برای سیر کردن نوزادتون به هر دلیلی استفاده کنید.
خیلی ها طی دو سال استفاده از شیر خشک از شیر خشک ۶ هزار تومنی شروع کردند و الان ۱۸ یا ۱۹ هزار تومن پول پاش می‌دن یعنی قشنگ توِّرم رو تو قیمت شیرخشک با چشم غیر مسلح می‌شه دید. اونم شیر خشکی که سه روز در میون تموم می‌شه.حساب و کتابش با خودتون. دیگه هزینه خورد و خوراک خودتون و خانم‌تون و اقساط عقب‌افتاده رو حساب نکردیم؛ زحمتش با خودتون. فقط موندم با این تفاسیر دانشمندان چرا این‌قدر به افسردگی زایمان در مردان جوّ می‌دن!
پایان پیام

کد خبر : 97102 ساعت خبر : 11:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97102
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات